DVD-R DVD+R ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    El_KaiDe
    El_KaiDe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2004
    Erkek
    DVD-plus ve DVD-minus farklı yazma sistemi kullnır yazma olayı sırasın dagerekli 3 farklı parametre vardır -adresleme,odaklamaveyazma hızı-.
    DVD-R disk üzerinde adreslenen bilgi,pre-bit olarak adlandırılan disk yüzeyi üzerindeki kalıplanmış bit lerde saklanır.
    DVD+R Medyada ADIP olarak adlandırılan bir çeşit faz dönüşümü kullanılır.Bu yazma metodu sinyal gürültüsüne karşı daya dayanıklıdır ve sarsıntı, tam net olmayan lazer lazer odaklama gibi dış etkenlerden daha az etkilenir.Bu nedenle DVD+R medya doğal olarak daha hızlı medya yazma desteği sunar.
    DVD+R Destekçisi firmalar: hp,ricoh,dell ve philips
    DVD-R Destekçisi firmalar:toshiba,pionerve panasonic

    piyasadaki sürücülerin tümü her iki formatıda destekler...

    Saygılar

    Anlamak yok çocuğum,anlar gibi olmak var;Akıl için son tavır,saçlarını yolmak var
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    sagolss ebnde bu ne ooluyo diye ömerak ediyordum teşekkrüler bu bilgi için
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Dvdlerinizi yazarken DVD-R olarak kullanın.Ömürleri DVD+R ye göre kısa ama dvd playerlerın en çok tanıdığı sistem DVD - R dir. o yüzden onu kullanmanız yararınıza olacaktır

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Kaide bende bunu çok mrk ediodum.varya konu açmayı düşünüodum açıklaman iii oldu eyw.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keolerea
    keolerea's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    walla ben hep - yazıyorum... aldığım boş dvd ler de - maltepeden aldığım filmler de.çok saol aöıklık getirdiğin için ben de bu + nerden çıktı diyordum..

    GEMİDE FRAGMAN ; http://www.youtube.com/watch?v=uoZrImWRO3M
Toplam Hit: 1599 Toplam Mesaj: 5