Dvd-Rom Görünmüyor
-
sa müritler daha önceden hiç böyle bir sorunum yoktu sabah bir baktım dvd rom bilgisayarımda görünmüyor bios a baktım görüyor dvd-rom u aygıt yöneticisnden baktıgım zatam sarı ünlem işagreti olarka çıkıyor ne dir bu virüs mü yoksa ??
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
sa müritler daha önceden hiç böyle bir sorunum yoktu sabah bir baktım dvd rom bilgisayarımda görünmüyor bios a baktım görüyor dvd-rom u aygıt yöneticisnden baktıgım zatam sarı ünlem işagreti olarka çıkıyor ne dir bu virüs mü yoksa ??
-----------------------------hocam anakartın markasından sata driverlarını bulup kur sorunun düzelir büyük bi ihtimal
-
sahin141 bunu yazdı:
-----------------------------
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
sa müritler daha önceden hiç böyle bir sorunum yoktu sabah bir baktım dvd rom bilgisayarımda görünmüyor bios a baktım görüyor dvd-rom u aygıt yöneticisnden baktıgım zatam sarı ünlem işagreti olarka çıkıyor ne dir bu virüs mü yoksa ??
-----------------------------hocam anakartın markasından sata driverlarını bulup kur sorunun düzelir büyük bi ihtimal
-----------------------------gülücen ama sata degil ıde ile baglı :D
-
aygıt yöneticisinden devre dışı kalmış olabilir biosda gorunuyosa sıkıntı yok gibi:.
-
ide ve güç kablosunu çıkart biosu resetle tekrar tak bide öle aç.Hala olmadıysa aygıt yöneticisinden sağ tıkla özelliklerden soruna bak olmadı sürücüyü sil bilgisayarı yeniden başlat :)
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
sahin141 bunu yazdı:
-----------------------------
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
sa müritler daha önceden hiç böyle bir sorunum yoktu sabah bir baktım dvd rom bilgisayarımda görünmüyor bios a baktım görüyor dvd-rom u aygıt yöneticisnden baktıgım zatam sarı ünlem işagreti olarka çıkıyor ne dir bu virüs mü yoksa ??
-----------------------------hocam anakartın markasından sata driverlarını bulup kur sorunun düzelir büyük bi ihtimal
-----------------------------gülücen ama sata degil ıde ile baglı :D
-----------------------------Hocam zatam yazmışsın onu satam anladım ben kusura bakma yorum yapmak için yorum yapmıyorum yanlış anlamyın yardımcı olmak için yapmıştım
-
aygıt yöneticisinden devre dışı bırak sonra EYLEM donanım değişiklerini tara dersen bulur ve sürücüyü yeniden yüklemesi gerekir
eğer bulur ve sürücüyü yüklemez ise sen sürücüyü güncelliştir deyip otamatik olanı seçersin yine olmaz ise dediğin gibi virüs olma ihtimali var olabilir.
-
metalati bunu yazdı:
-----------------------------
aygıt yöneticisinden devre dışı bırak sonra EYLEM donanım değişiklerini tara dersen bulur ve sürücüyü yeniden yüklemesi gerekir
eğer bulur ve sürücüyü yüklemez ise sen sürücüyü güncelliştir deyip otamatik olanı seçersin yine olmaz ise dediğin gibi virüs olma ihtimali var olabilir.
-----------------------------hocam bunu denedim şimdi ıde ve power kablolarını tek tek degiştirdim başka kabloda takdım yine sonuç aynı işin ilginç i tuşuna bastıgım zaman açılıyor dvd-rom cd i takıyorum alıyor sonra okumaya başlıyor sadece öyle kalıyor ama :D yani cd içerinigini filan açmıyor :D
-
olay tamamen yazılımsal bir sorun. power iso yada benzeri sanal sürücü programı kurdun mu makineye / kullanıyormusun soruna bunlar sebeb oluyor daha önce başıma geldi ve çözümüne gelince ;
1. Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklatın.
2. Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklatın.
3. Gezinti bölmesinde, şu kayıt defteri alt anahtarını bulun ve tıklatın:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
4. Sağdaki bölmede UpperFilters girdisini tıklatın.
Not UpperFilters.bak adlı bir kayıt defteri girdisi de görebilirsiniz. Bu girdiyi kaldırmak zorunda değilsiniz. Yalnızca UpperFilters girdisini tıklatın. UpperFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, LowerFilters kayıt defteri girdisini yine de kaldırmanız gerekebilir. Bunu yapmak için 7. adıma gidin.
5. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
6. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
7. Sağdaki bölmede LowerFilters girdisini tıklatın.
Not LowerFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, bu içerik ne yazık ki size daha fazla yardımcı olamayacaktır. Microsoft Web sitesindeki diğer çözümleri veya yardım içeriğini bulma konusunda bilgi için "Sonraki Adımlar" bölümüne gidin.
8. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
9. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
10. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
11. Bilgisayarı yeniden başlatın.microsoft tarafından yayınlanmış resmi çözüm
kolay gelsin
-
eselcuker bunu yazdı:
-----------------------------
olay tamamen yazılımsal bir sorun. power iso yada benzeri sanal sürücü programı kurdun mu makineye / kullanıyormusun soruna bunlar sebeb oluyor daha önce başıma geldi ve çözümüne gelince ;
1. Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklatın.
2. Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklatın.
3. Gezinti bölmesinde, şu kayıt defteri alt anahtarını bulun ve tıklatın:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
4. Sağdaki bölmede UpperFilters girdisini tıklatın.
Not UpperFilters.bak adlı bir kayıt defteri girdisi de görebilirsiniz. Bu girdiyi kaldırmak zorunda değilsiniz. Yalnızca UpperFilters girdisini tıklatın. UpperFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, LowerFilters kayıt defteri girdisini yine de kaldırmanız gerekebilir. Bunu yapmak için 7. adıma gidin.
5. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
6. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
7. Sağdaki bölmede LowerFilters girdisini tıklatın.
Not LowerFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, bu içerik ne yazık ki size daha fazla yardımcı olamayacaktır. Microsoft Web sitesindeki diğer çözümleri veya yardım içeriğini bulma konusunda bilgi için "Sonraki Adımlar" bölümüne gidin.
8. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
9. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
10. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
11. Bilgisayarı yeniden başlatın.microsoft tarafından yayınlanmış resmi çözüm
kolay gelsin
-----------------------------deamon tools yüklü :D
-
eselcuker bunu yazdı:
-----------------------------
olay tamamen yazılımsal bir sorun. power iso yada benzeri sanal sürücü programı kurdun mu makineye / kullanıyormusun soruna bunlar sebeb oluyor daha önce başıma geldi ve çözümüne gelince ;
1. Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklatın.
2. Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklatın.
3. Gezinti bölmesinde, şu kayıt defteri alt anahtarını bulun ve tıklatın:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
4. Sağdaki bölmede UpperFilters girdisini tıklatın.
Not UpperFilters.bak adlı bir kayıt defteri girdisi de görebilirsiniz. Bu girdiyi kaldırmak zorunda değilsiniz. Yalnızca UpperFilters girdisini tıklatın. UpperFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, LowerFilters kayıt defteri girdisini yine de kaldırmanız gerekebilir. Bunu yapmak için 7. adıma gidin.
5. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
6. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
7. Sağdaki bölmede LowerFilters girdisini tıklatın.
Not LowerFilters adlı kayıt defteri girdisini görmüyorsanız, bu içerik ne yazık ki size daha fazla yardımcı olamayacaktır. Microsoft Web sitesindeki diğer çözümleri veya yardım içeriğini bulma konusunda bilgi için "Sonraki Adımlar" bölümüne gidin.
8. Düzen menüsünde, Sil'i tıklatın.
9. Silme işlemini onaylamanız istendiğinde Evet'i tıklatın.
10. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
11. Bilgisayarı yeniden başlatın.microsoft tarafından yayınlanmış resmi çözüm
kolay gelsin
-----------------------------denedim olmadı hocam
