DVD Rom Sorunu..!
-
2-3 gündür sorun vardı bende kasayı açmaya üşeniyodum neyse açtım kablosunu çıkardım taktım yine aynı düzelmiyo :S
ahanda böyle bi sorun veriyo çözemedim gitti
-
hoca bunun driverla alakasi yok bu baska bir sorun banada aynisi olmustu .. ama nasil yaptigimi hatirlayamiyorum.( aklima gelirse yazacagim
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bunun driverla alakasi yok bu baska bir sorun banada aynisi olmustu .. ama nasil yaptigimi hatirlayamiyorum.( aklima gelirse yazacagim
-----------------------------
düşün abi düşün ve bul çözümü dvd siz kaldım :(
-
IDE kanallarını kaldır yeniden başlat bilgisayarı... Çözülür sanırım...
-
şimdi vista dvdsini taktım ve gördüm ki açılışta boot edebiliyo ama pc açılınca hiçbişey yok iyice kafam karıştı :S
-
ilginç bir durum kötü bir tahmin ama virüs olmasın bu:|
Toplam Hit: 970 Toplam Mesaj: 6
