Dvd Room
-
Arkadaslar Vista aldm DVD ymis ama bende dvd room yok cd-writer ve cd-room var simdi benim bide dvd room mu almam gerekio :S
-
e bide dvd rom alsan iyi olur, okadar pahalı degiller zaten ;)
-
Bunun programla yapma şansımzı flan yoqmu ya:P
-
Hacım bir arkadasından rica et sana kurman için dvd sürücüsünü ödünç versin. Vista Dvd ise bunu bir prgram vasıtasıyla kuramazsın. Onu okuması için bir dvd okuyusuna ihtiyacın var.
-
Hacı İnsan ALmadan Önce Bi İnceLer
-
ya hacı zaten baya ucuzladı dvd rom larda rw alma normallerden al baya ucuz yaa hem sana daha sonrada lazım olur.
-
Ne bilim ya vista vista dediler aldk iste :D nese artk birinden ödünc dvdroom alcaz :D ödünc kasa da alim bari :D
-
dvd oda :)
-
eger satın alcak olursan rwlı al almısken bıraz daha para verıp ılerde ısıne yarar belkı yıne
25$ 30$ cıvarı vardır
Toplam Hit: 881 Toplam Mesaj: 9
