Dvd Sürücü Okuma Problemi
-
yaf beyler benim sürücü kafayı yedi dvd takıyorum 0 bayt gösteriyor nedendir acaba
5dvd aldım yeni hepsi 0 bayt gecende 3-4marka aldım yine aynı :W
-
frimwear ını güncelle
-
pc de sorun var, değiştir :/
-
valla bi soketlerini çıkar tak resetleme her zamn her konuda işe yarar.
-
aynı dalga bende de var bi sony cd yazıcı bide lg dvd yazıcı var ikiside cd ve dvd leri görmüyo
ama nero ile veri yazdırabiliyorum sende dene
-
belki de soketlerini yanlış takmışsın mesela genelde anakartlarda iki tane giris yeri olur yanlış yere takarsan ya okumaz ya da dvd rom sürücüsünü tanımaz

soketlerin tam olarak doğru takıldığından emin ol eğer düzelmiyorsa sürücünü tekrar tanıtıp sürücüsü varsa onu da yükle bunlar da olmazsa soketli kabloyu değiştirerek dene hiçbiri olmadı diyelim dvd rom sürücün arızalıdır
-
Ulan nero ile yazdım oldu :W
ne ayak anlamadım ama o bütün dvd'leri kurtardım ya yaşasın :D
-
Tam çözüm için;
Öncelikle dvd writerin firmware update ni yapın. ( Diyelim ki Benq dw1650 modeli googlede Benq dw1650 firmware diye aratın) veya optikte problem olabilir. Son çare ise Dvd-R leri yazmıyorsa eğer; siz de Dvd+R alırsınız :)
