DVD Yazma Hatası [ Yasa Dışı Disk]
-
Arkadaşlar packard bell marka laptobum var. dvd okuyucusu NEC ND 6750A. 50 tane boş dvd aldım ve hiç birşey çekemiyorum. Neroda Yasa Dışı Disk hatası veriyor. Format attım, firmware yükledim, başka program denedim olmadı. Başka önerisi olan var mı??
http://img135.imageshack.us/img135/926/16934765an0.jpg
-
hocam netten araştır yeni bi program var o sorunu ortadan kaldırıyo :D korsancı seni :D
-
clone cd programını kullanabilirsin internetten araitır basit bir programm
-
DVD Shrink diye bir program var. Onunla kopyalaybilirsin.
http://www.mrbass.org/dvdshrink/
Toplam Hit: 1891 Toplam Mesaj: 4
