Dvd Yi 40 Dkkada Yazıyor.?
-
bende lg-dvd writer var 12-15 dkka arasında yazdırıror aynı makina arkadaşta var yada üst model bir dvd yi 40-50 dakkka arasında yazıor ve aynı özellikte olan bilgisayrlarımızla onun pc de bi mp3 çalamıorsun media playerla..
bende rahatlıkla mp3 veya filmi açıor bunun nedeninin bilen varmı bide işlemci %100 de çalışıor
aynı özelliklere sahip olmamıza rağmen neden bu kadar kasılıor bu pc ?????????????????
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------bende lg-dvd writer var 12-15 dkka arasında yazdırıror aynı makina arkadaşta var yada üst model bir dvd yi 40-50 dakkka arasında yazıor ve aynı özellikte olan bilgisayrlarımızla onun pc de bi mp3 çalamıorsun media playerla..
bende rahatlıkla mp3 veya filmi açıor bunun nedeninin bilen varmı bide işlemci %100 de çalışıor
aynı özelliklere sahip olmamıza rağmen neden bu kadar kasılıor bu pc ?????????????????
-----------------------------malware
-
hoca bilgisayarın özelliklerini yazar mısın. birde özelliklerini görelim.
-
yani özellikler aynı old. için bişe farkmaz gibime gelıor ama yazayım yinede
amd sempron 3000
512 ram
eywallah musket hocam bi taratalım bakalım çıkacakmı bişeler...
bide bu arkadaş görselliğii çok seviyor temalardan tutunda ekran koruyucuların cafcaflına kadar ne biliyim her klasör arkasına farklı bi resim atan prog. falan .. yani görsellik önplanda ondan olabilrimi ?
-
hoca ekran koruyucu ile hareketli arka plan resimler falan bilgisayarı kasar. bilgisayara çok yüklendiyseniz ondanda olabilir dvd yazdırırken başka işlerede bakmayacaksın dvd yavaş yavaş yazdırır çünkü ram biraz düşük. musket hocanın dediği yazılımı ve forumda mevcut spyware doctor programıyla bilgisayarı tarat bakalım.
-
ben hep bilgisayar kullandıkça açılır diyordum kimse inanmıyordu :)
Arkadaşlar bilgisayar kullandıkça açılıyor valla bak.Benim aynı pc 3 kişide var.Kampanya ile aldık.Onlarda almış en hızlısı benimkisi .Paso program şu bu gömülmüştüm aadamlar günde 2 saat bile bakmıyorlardı.
Kullanılan bilgisayar önce açılır sonra tarağı yer :)
-
arkadaşım aygıt yöneticisinden ide leri kaldır sonra bilgisayarı yeniden başlat tekrar tanıdıktan sonra düzelecektir büyük ihtimal...
7dk da yazdığım dvd yi 1 saatte yazınca ben de deliye dönmüştüm.
Büyük ihtimal sebep aynıdır ;)
-
hocam mesela bnde de aynı sorun war ama sebebini biliyom ama müdahele şu anda edemiyom. sorun şu olabilir sendeki yani en azından bende ki sorun şu . bnde standart dvd writer war. buna gerçek(kaliteli) 16x le yazabilecek boş dvd yerleştirdiğimde x16 ile yazamadığından x2 ile yazıo ondan sonra 25 dk ve ya 30 dk da yazıyo 4.2 gb datayı.bu bnim dvdwriter'a normal dvd taktığında ise hiç problem olmuo 8 dk da yzıo 4.2 gb datayı :D sen başka bi medya kullanarak dene bakayım ne olacak ?? :D
-
Şahsen CD Burner XP Pro yu tavsiye ediyorum burner olarak...
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ben hep bilgisayar kullandıkça açılır diyordum kimse inanmıyordu :)
Arkadaşlar bilgisayar kullandıkça açılıyor valla bak.Benim aynı pc 3 kişide var.Kampanya ile aldık.Onlarda almış en hızlısı benimkisi .Paso program şu bu gömülmüştüm aadamlar günde 2 saat bile bakmıyorlardı.
Kullanılan bilgisayar önce açılır sonra tarağı yer :)
-----------------------------
wallahi billahi katılıyorum :D ßendede cd-rw war lg'nin ilk baslarında cd copy ederken :) müzik dinleyemiyorum donarak caliyordu... ne kadar cok cd copy ettiysem sorun ortadan kalkdı.. ilk baslardada cok gec copy ediyordu simdi ise tam hızlı sekilde vede müzik v.s'de yapabiliyorum.. pc'nin ozellikleri ise celeron 2.4 512mb Ram...
