folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dvd Yi 40 Dkkada Yazıyor.?



Dvd Yi 40 Dkkada Yazıyor.?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bende  lg-dvd writer  var 12-15  dkka  arasında  yazdırıror  aynı makina  arkadaşta var  yada üst  model  bir  dvd  yi  40-50 dakkka  arasında  yazıor  ve  aynı  özellikte  olan bilgisayrlarımızla onun  pc  de  bi  mp3 çalamıorsun media playerla..

    bende  rahatlıkla  mp3 veya filmi  açıor  bunun nedeninin  bilen  varmı  bide işlemci  %100  de çalışıor

    aynı özelliklere  sahip olmamıza rağmen  neden  bu kadar kasılıor bu pc ?????????????????


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende  lg-dvd writer  var 12-15  dkka  arasında  yazdırıror  aynı makina  arkadaşta var  yada üst  model  bir  dvd  yi  40-50 dakkka  arasında  yazıor  ve  aynı  özellikte  olan bilgisayrlarımızla onun  pc  de  bi  mp3 çalamıorsun media playerla..

    bende  rahatlıkla  mp3 veya filmi  açıor  bunun nedeninin  bilen  varmı  bide işlemci  %100  de çalışıor

    aynı özelliklere  sahip olmamıza rağmen  neden  bu kadar kasılıor bu pc ?????????????????


    -----------------------------

    malware 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca bilgisayarın özelliklerini yazar mısın. birde özelliklerini görelim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    yani özellikler aynı  old. için bişe farkmaz  gibime gelıor  ama yazayım yinede 

    amd sempron 3000

    512 ram

    eywallah musket hocam bi taratalım bakalım  çıkacakmı bişeler...

     

    bide bu arkadaş  görselliğii  çok seviyor  temalardan tutunda  ekran koruyucuların  cafcaflına kadar ne biliyim her klasör  arkasına   farklı bi  resim atan  prog.  falan  ..  yani görsellik  önplanda  ondan olabilrimi ?


    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    hoca ekran koruyucu ile hareketli arka plan resimler falan bilgisayarı kasar. bilgisayara çok yüklendiyseniz ondanda olabilir dvd yazdırırken başka işlerede bakmayacaksın dvd yavaş yavaş yazdırır çünkü ram biraz düşük.  musket hocanın dediği yazılımı ve forumda mevcut spyware doctor programıyla bilgisayarı tarat bakalım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ben hep bilgisayar kullandıkça açılır diyordum kimse inanmıyordu  :)

    Arkadaşlar bilgisayar kullandıkça açılıyor valla bak.Benim aynı pc 3 kişide var.Kampanya ile aldık.Onlarda almış en hızlısı benimkisi .Paso program şu bu gömülmüştüm aadamlar günde 2 saat bile bakmıyorlardı.

    Kullanılan bilgisayar önce açılır sonra tarağı yer :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PirtakoZ
    PirtakoZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşım aygıt yöneticisinden ide leri kaldır sonra bilgisayarı yeniden başlat tekrar tanıdıktan sonra düzelecektir büyük ihtimal...

    7dk da yazdığım dvd yi 1 saatte yazınca ben de deliye dönmüştüm.

    Büyük ihtimal sebep aynıdır ;)


    Yoksulluk korkusu ile ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    hocam mesela bnde de aynı sorun war ama sebebini biliyom ama müdahele şu anda edemiyom. sorun şu olabilir sendeki yani en azından bende ki sorun şu . bnde standart dvd writer war. buna gerçek(kaliteli) 16x le yazabilecek boş  dvd  yerleştirdiğimde x16 ile yazamadığından x2 ile yazıo ondan sonra 25 dk ve ya 30 dk da yazıyo 4.2 gb datayı.bu bnim dvdwriter'a normal  dvd  taktığında ise hiç problem olmuo 8 dk  da yzıo  4.2  gb  datayı  :D  sen  başka bi  medya kullanarak dene bakayım  ne olacak ?? :D

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Şahsen CD Burner XP Pro yu tavsiye ediyorum burner olarak...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben hep bilgisayar kullandıkça açılır diyordum kimse inanmıyordu  :)

    Arkadaşlar bilgisayar kullandıkça açılıyor valla bak.Benim aynı pc 3 kişide var.Kampanya ile aldık.Onlarda almış en hızlısı benimkisi .Paso program şu bu gömülmüştüm aadamlar günde 2 saat bile bakmıyorlardı.

    Kullanılan bilgisayar önce açılır sonra tarağı yer :)


    -----------------------------
    wallahi billahi katılıyorum :D ßendede cd-rw war lg'nin ilk baslarında cd copy ederken :) müzik dinleyemiyorum donarak caliyordu... ne kadar cok cd copy ettiysem sorun ortadan kalkdı.. ilk baslardada cok gec copy ediyordu simdi ise tam hızlı sekilde vede müzik v.s'de yapabiliyorum.. pc'nin ozellikleri ise celeron 2.4 512mb Ram...
Toplam Hit: 1958 Toplam Mesaj: 10