DVI Monitörde HD Deneyen Var Mı?
-
Müritler DVI bağlantılı monitör almayı düşünüyorum... Ful hd ye para veremem şu aralar
CRT monitörde hulhd medya izlemeden önce "monitör hd değilse monitör zarar görebilir" cinsinden açıklama geliyordu ben de pek sallamıyordum sonuçta CRT kafasına göre birşeyler yapar diye.. Sorun olmuyordu...
Fakat LCDlerde hiç denemedim böyle bir deneyimi olan bir arkadaşım var mı? Sonra z2 tutmayalım??
-
izlersin hiçbirşeyde olmaz ama monötürn çözünürlüğü düşük oldugu için tam performans alaamzsın filmden 420p öneririm öyle bir monitör için ben
-
full hd monitörlerde dvi d-sub bağlantı farkını pek göremedim..
o yüzden sana
http://www.bimeks.com.tr/urun/1038/106489/aoc-f22s-22''-genis-ekran-lcd.aspx
bu full hd monitörü tavsiye ederim 300 lira.. aynısını kullanmaktayım.. piyasada daha uyguna bulabilirsin..
-
SpyBreaK bunu yazdı:
-----------------------------
full hd monitörlerde dvi d-sub bağlantı farkını pek göremedim..
o yüzden sana
http://www.bimeks.com.tr/urun/1038/106489/aoc-f22s-22''-genis-ekran-lcd.aspx
bu full hd monitörü tavsiye ederim 300 lira.. aynısını kullanmaktayım.. piyasada daha uyguna bulabilirsin..
-----------------------------bu devirde analog girişli monitör alınmaz hocam.
dvi ile analog arasında bile dağlar kadar fark var.
ayrıca bu fark çözünürlük farkı değil renk ve iletim kalitesi farkıdır.
-
:S bnm mönitorde dvi girşi var fakat dvi kablosu yok o eski kablolardan var :d ateri kolu gibi olandan :D dvi kablosu satarlarmı bide çok fark olurmu alsam ?
-
ful hd vga ha? lüzumsuz bir kombinasyon gibi geldi bana
-
HD izleyeceksen, HDMI da almak istemiyorsan, kesinlikle ama kesinlikle DVI al ve kesinlikle Analog alma pişman olursun. 20" 1680x1050 bulursan ya da 22" 1920x1080 bulursan almanı tavsiye ederim. Bu dediğim modellerin nokta aralığı düşük olduğundan çok daha kaliteli görüntü alırsın.
