folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder DVI Monitörde HD Deneyen Var Mı?



DVI Monitörde HD Deneyen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Müritler DVI bağlantılı monitör almayı düşünüyorum... Ful hd ye para veremem şu aralar

    CRT monitörde hulhd medya izlemeden önce "monitör  hd değilse monitör zarar görebilir" cinsinden açıklama geliyordu ben de pek sallamıyordum sonuçta CRT kafasına göre birşeyler yapar diye.. Sorun olmuyordu...

    Fakat LCDlerde hiç denemedim böyle bir deneyimi olan bir arkadaşım var mı? Sonra z2 tutmayalım??


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    izlersin hiçbirşeyde olmaz ama monötürn çözünürlüğü düşük oldugu için tam performans alaamzsın filmden 420p öneririm öyle bir monitör için ben


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    full hd monitörlerde dvi d-sub bağlantı farkını pek göremedim.. 

    o yüzden sana 

    http://www.bimeks.com.tr/urun/1038/106489/aoc-f22s-22''-genis-ekran-lcd.aspx

    bu full hd monitörü tavsiye ederim 300 lira.. aynısını kullanmaktayım.. piyasada daha uyguna bulabilirsin.. 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    full hd monitörlerde dvi d-sub bağlantı farkını pek göremedim.. 

    o yüzden sana 

    http://www.bimeks.com.tr/urun/1038/106489/aoc-f22s-22''-genis-ekran-lcd.aspx

    bu full hd monitörü tavsiye ederim 300 lira.. aynısını kullanmaktayım.. piyasada daha uyguna bulabilirsin.. 


    -----------------------------

    bu devirde analog girişli monitör alınmaz hocam.

    dvi ile analog arasında bile dağlar kadar fark var.

    ayrıca bu fark çözünürlük farkı değil renk ve iletim kalitesi farkıdır.


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    :S bnm mönitorde dvi girşi var fakat dvi kablosu yok o eski kablolardan var :d ateri kolu gibi olandan :D dvi kablosu satarlarmı bide çok fark olurmu alsam ?


    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    ful hd vga ha? lüzumsuz bir kombinasyon gibi geldi bana


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    HD izleyeceksen, HDMI da almak istemiyorsan, kesinlikle ama kesinlikle DVI al ve kesinlikle Analog alma pişman olursun. 20" 1680x1050 bulursan ya da 22" 1920x1080 bulursan almanı tavsiye ederim. Bu dediğim modellerin nokta aralığı düşük olduğundan çok daha kaliteli görüntü alırsın.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
Toplam Hit: 1239 Toplam Mesaj: 7