E Book Ödevi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    sa arkadaslar kız arkadasımın bi ödevine yardımcı olacam.. sizden fikir istiyorum.. 
    ödev şu ;  Office 2007 word programının içindeki butonların işlevlerini anlatan kitap tarzında bir ödev olacak. içindekiler sayfası olacakmıs.. butonlar olacakmıs.  kısa yoldan nasıl yaparım ben bunu. ve butonlar hakkında yani işlevlerini bulmam lazım önce oradan kopyalama yaparım.. bu konuda yardımcı olabilirmisiniz hocalar..  

     


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    http://tinyurl.com/2we5e4w

     

    Ayrıca, http://hotfile.com/dl/75568348/e909a46/Microsoft_Word_2007.rar.html

    Hotfile'a virüs taraması yaptırmadım haberin olsun, bu linkteki MS Word 2007 kullanımı ile ilgili kapsamlı bir ebook.

     


    sigara değil, balık olan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    izzmarit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://tinyurl.com/2we5e4w

     

     


    -----------------------------

    taş attın kafamı kırdın eywallah ama ben onu demek istemiyorum anlatamadım tam olarak kusura bakmayın.. 
    ben ödevi anladım nasıl yapacagım hakkında fikir almak istiyorum.. daha önceden kitap şeklinde bir ödev yapmadım.. yani hiç ödev yapmadıgım için bilmiyorum olayı..  


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hocam basit aslında.

    ilk başta bu ebook'u indirip word içinde butonların ne anlama geldiğini öğrenebilirsin. 

    daha sonra içindekiler kısmı hazırlayıp ebook içinden aldığın resimleri koyup yanına işlevlerini yazarsın word üzerinde.

    word belgesini de pdf'e çevirdin mi mis gibi olur.

    hatta en son sayfaya da kısayollarını yazarsın. 

    bir de mesela aklıma geldi. içindekiler kısmı bölüm bölüm olacağı için her bölümün sonuna 2 soru 2 cevap koyarsın. şu aşağıdaki gibi;

    http://tr-tr.facebook.com/note.php?note_id=144118682303066

     

    kolay gelsin.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    ByMusty bunu yazdı:
    -----------------------------

    taş attın kafamı kırdın eywallah ama ben onu demek istemiyorum anlatamadım tam olarak kusura bakmayın.. 
    ben ödevi anladım nasıl yapacagım hakkında fikir almak istiyorum.. daha önceden kitap şeklinde bir ödev yapmadım.. yani hiç ödev yapmadıgım için bilmiyorum olayı..  


    -----------------------------

    Hocam o hotfile linkini de o yüzden verdim ya, onda da word 2007 kullanımıyla ilgili bir ebook var, ordan kopya çekilebilir belki.

    Kitap formatı şu şekilde:

    -Kapak (çalışmanın adı, yapanın adı, tarih ve eğer hoca isterse verilen hocanın adı)

    -İçindekiler (Konu başlıkları ve sayfaları)

    -Giriş

    -Konu başlıkları ve altbaşlıklar

    -Sonuç benzeri bir bölüm, özet tadında.

    -Varsa notlar

    -Varsa kaynaklar

     

    Bu kadarı geldi aklıma.


    sigara değil, balık olan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    izzmarit bunu yazdı:
    -----------------------------

    ByMusty bunu yazdı:
    -----------------------------

    taş attın kafamı kırdın eywallah ama ben onu demek istemiyorum anlatamadım tam olarak kusura bakmayın.. 
    ben ödevi anladım nasıl yapacagım hakkında fikir almak istiyorum.. daha önceden kitap şeklinde bir ödev yapmadım.. yani hiç ödev yapmadıgım için bilmiyorum olayı..  


    -----------------------------

     

    Hocam o hotfile linkini de o yüzden verdim ya, onda da word 2007 kullanımıyla ilgili bir ebook var, ordan kopya çekilebilir belki.

    Kitap formatı şu şekilde:

    -Kapak (çalışmanın adı, yapanın adı, tarih ve eğer hoca isterse verilen hocanın adı)

    -İçindekiler (Konu başlıkları ve sayfaları)

    -Giriş

    -Konu başlıkları ve altbaşlıklar

    -Sonuç benzeri bir bölüm, özet tadında.

    -Varsa notlar

    -Varsa kaynaklar

     

    Bu kadarı geldi aklıma.


    -----------------------------

    eywallah hocam..   

     


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
Toplam Hit: 1224 Toplam Mesaj: 6