E-Pesticide Manual Programı
-
Beyler bu programın xp de calisani var elimde ama win7 de calismiyor uyumluluk falan yemiyor.
v6sı var piyasada. Warezde bulamadım. Denk gelen , kazayla falan bulan olursa operim :)
-
edit: görmedim
BerkayCit tarafından 27/Haz/13 17:20 tarihinde düzenlenmiştir -
up
Toplam Hit: 832 Toplam Mesaj: 3
