E Ticaret Portallarında Komisyon?
-
Arkadaşlar geçelerde sanırım sahibinden'e bir 2.el ilanı verelim dedik . Sözleşmelde baktım günlük ilan kirası vs vs bir de %10 gibi bir satış komisyonu yazıyordu .. Bu sitelerde iş yapan arkadaşlar gerçekten bu paraları ödüyor musunuz?
-
ltcelik bunu yazdı
Arkadaşlar geçelerde sanırım sahibinden'e bir 2.el ilanı verelim dedik . Sözleşmelde baktım günlük ilan kirası vs vs bir de %10 gibi bir satış komisyonu yazıyordu .. Bu sitelerde iş yapan arkadaşlar gerçekten bu paraları ödüyor musunuz?
Biz sürekli günün fırsatındayız. Çokda memnunuz.
Yüzde 6 ile çalışıyoruz. Taksitli satışlarda Yüzde 10 oluyor.Firma ismi nakitmarket saat cüzdan ve cep telefonu alanında sürekli firsattayiz. Bir kaç ürünle.
-
Yani satışı site üzerinden yaptığımızda mı bu komisyonu ödüyoruz?..
