folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ebay Ve Taşınabilir Harddisk Hakkında Yardım



Ebay Ve Taşınabilir Harddisk Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    iyi geceler müridler bilgisayarın aşırı dolması yüzünden taşınabilir harddisk almaya karar marka olarakda toshıbayı tercih ettim fakat türkiyede toshıbanınkiler ateş pahası o yüzden ebaydan almak istiyorum sizce şu ürünü almalımıyım gümrükte takılma filan yaşarmıyım ?

    bide orda yazana göre hızlı kargo galiba iki günde gelir demi?

     http://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&hl=tr&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com.tr&sl=auto&tl=tr&u=http://www.ebay.com/itm/NEW-Toshiba-Canvio-USB-3-0-1-5-TB-External-5400-RPM-HDTC615XK3B1-Hard-Drive-/230964663059%3Fpt%3DUS_External_Hard_Disk_Drives%26hash%3Ditem35c6911313&usg=ALkJrhjibjRs4YA-jCfOjPJZTR6C6P8f1A


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    1)Toshiba değil Seagate almalısın

    2)Kargo ücreti 45 Dolardır Türkiyeye

    3)Gümrükte 100 TL gibi bir rakam ödersin.Bir HDD yada 3 HDD takılmaz

    --

    Fiyat birbirine biraz yakın olsada kâra geçersin sadece biraz beklersin 2 hafta gibi.


    Busiest men find the most time....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    plastner bunu yazdı

    1)Toshiba değil Seagate almalısın

    2)Kargo ücreti 45 Dolardır Türkiyeye

    3)Gümrükte 100 TL gibi bir rakam ödersin.Bir HDD yada 3 HDD takılmaz

    --

    Fiyat birbirine biraz yakın olsada kâra geçersin sadece biraz beklersin 2 hafta gibi.

    bu ürünün türkiyeye gönderimi yokmuş zaten hocam :S az önce öğrendimde neden toshıba değilde seagete dediğini öğrenebilirmiyim birsürü toshıba ürünü kullandım hiçbirinden zerre kadar memnuniyetsizlik yaşamadım


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek
    enesshn18 bunu yazdı
    plastner bunu yazdı

    1)Toshiba değil Seagate almalısın

    2)Kargo ücreti 45 Dolardır Türkiyeye

    3)Gümrükte 100 TL gibi bir rakam ödersin.Bir HDD yada 3 HDD takılmaz

    --

    Fiyat birbirine biraz yakın olsada kâra geçersin sadece biraz beklersin 2 hafta gibi.

    bu ürünün türkiyeye gönderimi yokmuş zaten hocam :S az önce öğrendimde neden toshıba değilde seagete dediğini öğrenebilirmiyim birsürü toshıba ürünü kullandım hiçbirinden zerre kadar memnuniyetsizlik yaşamadım

    Dünyanın neresine gidersen git hardiskin ile beraber gideceksin orada garantisini kullanabileceğin tek hardisk ve tek elektronik ürün grubudur keşke bütün elektronik aletler seagate gibi olsa .

    Seagate sadece Harddisk üretir.

    Bence bu kadar açıklama yeterli ;)


    Busiest men find the most time....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    plastner bunu yazdı
    enesshn18 bunu yazdı
    plastner bunu yazdı

    1)Toshiba değil Seagate almalısın

    2)Kargo ücreti 45 Dolardır Türkiyeye

    3)Gümrükte 100 TL gibi bir rakam ödersin.Bir HDD yada 3 HDD takılmaz

    --

    Fiyat birbirine biraz yakın olsada kâra geçersin sadece biraz beklersin 2 hafta gibi.

    bu ürünün türkiyeye gönderimi yokmuş zaten hocam :S az önce öğrendimde neden toshıba değilde seagete dediğini öğrenebilirmiyim birsürü toshıba ürünü kullandım hiçbirinden zerre kadar memnuniyetsizlik yaşamadım

    Dünyanın neresine gidersen git hardiskin ile beraber gideceksin orada garantisini kullanabileceğin tek hardisk ve tek elektronik ürün grubudur keşke bütün elektronik aletler seagate gibi olsa .

    Seagate sadece Harddisk üretir.

    Bence bu kadar açıklama yeterli ;)

    çok iyi anladım hocam teşekkür ederim fakat toshıbada sağlamlığıyla kullanıcıya verdiği güvenle bilinir ikilemde kaldım şimdi :D


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    HDD dedinmi WD diyicen orda bi durucan 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    HDD dedinmi WD diyicen orda bi durucan 

    cidden WD deyince durucan hocam önceki hdd WD idi amerikadan getirttirmiştim sağolsun yılını dolduramadan ömrünü doldurdu şimdi bi kenarda öylece duruyor


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 7