Ebay‘Da Çıldırmak
-
Arkadaşlar ne zaman eBay'a girsem çıldırıyorum, nedeni türkiye ile yurt dışı üzeri ürünlerdeki vergi patlaması..
her seferinde girmicem diyorum yine giriyorum, o değilde benim derdim şu, eBay'dan türkiyeye direk geliş yok herhalde + bir site kullanarak sipariş veriyoruz, benim bildiğim araçlarda buraya geliş yok herhalde ama çıldırmamak elde değil, benim girip baktığım tek yerde motorsikletlerdir..
her görüşümde çıldırıyorum aga, tükiyede 40 milyar ebayda 20 milyar olamaz böyle bir fark..
TR'ye bir şekilde soksak tüm vergiler geçiyormu yoksa yurt dışı çıkışlı diye biraz daha ucuza gelirmi, veyahut verginin konmadığı ürün fiyatları hangi aralıkta gümrükte.. -
150 dolara kadar vergisiz alırsın . Shipping and Payment kısmında ise Türkiyeye gönderip göndermedikleri yazıyor. Direk alabiliyorsun. Motor alırsan vergi ödersin tabi.
-
son düzenlemeyle 75 € olmadı mı sınır ?
-
ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı hesaba gelir hatta daha ucuz olur :)
-
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------
ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)
-----------------------------
işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım -
Motorlu taşıtların vergisi %118.
-
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------
ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)
-----------------------------
işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım
-----------------------------ürünün resminin olduğu bölümün hemen altında description ve shipping payment yanyana zaten, hangi ürün link var mı?
-
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------
ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)
-----------------------------
işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım
-----------------------------ürünün resminin olduğu bölümün hemen altında description ve shipping payment yanyana zaten, hangi ürün link var mı?
-----------------------------
Hacı gördüm o bölümüde türkiye'ye gönderimi hakkında birşeye rastlamadım :)) 150 $ olduğunda vergi, kitliyorlarmı illa 100 doların altındamı olacak ? -
hoicalar su urun cok ilgimi cekti : http://www.ebay.com/itm/NEW-HP-Officejet-4500-All-in-One-Color-Inkjet-Printer-/150671908245?pt=COMP_Printers&hash=item2314bedd95. getirtmek istesem vergi falan ne kadar patlar tr lirasi ile ?
