Ebay‘Da Çıldırmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Arkadaşlar ne zaman eBay'a girsem çıldırıyorum, nedeni türkiye ile yurt dışı üzeri ürünlerdeki vergi patlaması..

    her seferinde girmicem diyorum yine giriyorum, o değilde benim derdim şu, eBay'dan türkiyeye direk geliş yok herhalde + bir site kullanarak sipariş veriyoruz, benim bildiğim araçlarda buraya geliş yok herhalde ama çıldırmamak elde değil, benim girip baktığım tek yerde motorsikletlerdir..

    her görüşümde çıldırıyorum aga, tükiyede 40 milyar ebayda 20 milyar olamaz böyle bir fark..

    TR'ye bir şekilde soksak tüm vergiler geçiyormu yoksa yurt dışı çıkışlı diye biraz daha ucuza gelirmi, veyahut verginin konmadığı ürün fiyatları hangi aralıkta gümrükte..


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    150 dolara kadar vergisiz alırsın . Shipping and Payment kısmında ise Türkiyeye gönderip göndermedikleri yazıyor. Direk alabiliyorsun. Motor alırsan vergi ödersin tabi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    son düzenlemeyle 75 € olmadı mı sınır ?


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı hesaba gelir hatta daha ucuz olur :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)


    -----------------------------

    işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Motorlu taşıtların vergisi %118.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)


    -----------------------------

    işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım


    -----------------------------

     

    ürünün resminin olduğu bölümün hemen altında description ve shipping payment yanyana zaten, hangi ürün link var mı?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 100 doları geçmesin gümrükte takılmasın diye bin türlü takla atıyorum, motor veya araba satın almak diyorsun :), zaten oldu ki aldın diyelim adamda yurtdışına göndermeye razı oldu diyelim (ki çok zor), motor geldiği zaman limanda askıya alacaklar gideceksin birsürü evrak işleri + ötv +kdv + gümrük vergisi, yani buradan alsan aynı mantık :)


    -----------------------------

    işte bundan çıldırıyorum ya :)) şu shiping and payment bölümünü bulamadım


    -----------------------------

     

    ürünün resminin olduğu bölümün hemen altında description ve shipping payment yanyana zaten, hangi ürün link var mı?


    -----------------------------

    Hacı gördüm o bölümüde türkiye'ye gönderimi hakkında birşeye rastlamadım :))    150 $ olduğunda vergi, kitliyorlarmı illa 100 doların altındamı olacak ?


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    hoicalar su urun cok ilgimi cekti : http://www.ebay.com/itm/NEW-HP-Officejet-4500-All-in-One-Color-Inkjet-Printer-/150671908245?pt=COMP_Printers&hash=item2314bedd95. getirtmek istesem vergi falan ne kadar patlar tr lirasi ile ?


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 1361 Toplam Mesaj: 9