Ebayden Hangi Ekranı Almalıyım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Asus Zenfone 6 Ekranım kırıldı hala yaptırmış değilim maddi sebeplerden dolayı.

    Yurtdışından alacağım ama hangisini alacağım gelir mi gelmez mi konusunda tecrübem yok. 

     

    Örnek:

    20 Dolar: http://www.ebay.com/itm/Black-Touch-Screen-Digitizer-LCD-Display-Assembly-for-Asus-ZenFone-6-A600CG-EVHG-/151820420807?hash=item235933c6c7:g:xt4AAOSwEetV-unj

    48 Dolar: http://www.ebay.com/itm/New-Replacement-with-Frame-LCD-Touch-Screen-Assembly-for-ASUS-Zenfone-6-Black-/131561202163?hash=item1ea1a8a1f3:g:0qYAAOSwyQtVrgkz

     

    Hangisini seçeceğiz ki ?


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Hiç bir ekranı almama gerek kalmadı.

    Telefonun anakartı çatlamış yere düşünce. 

    Anlayacağın 9 ay taksit ödeyeceğim ve telefon artık yok :)

     

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Hiç bir ekranı almama gerek kalmadı.

    Telefonun anakartı çatlamış yere düşünce. 

    Anlayacağın 9 ay taksit ödeyeceğim ve telefon artık yok :)

     

     

    Nasi bi dusmeydi ki anakart catlamis hocam ? Kendin mi açıp baktin, emin misin yani ?


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    zenfone anakartları çok hassas yere düşünce anakart üzerindeki bobinler çatlıyor yolları bozuyor bir dolu sıkıntı oluyor yoksa 2 ekranıda alabilirdin sıkıntı olmazdı. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Hiç bir ekranı almama gerek kalmadı.

    Telefonun anakartı çatlamış yere düşünce. 

    Anlayacağın 9 ay taksit ödeyeceğim ve telefon artık yok :)

     

     

    Nasi bi dusmeydi ki anakart catlamis hocam ? Kendin mi açıp baktin, emin misin yani ?

    tamire vedim cunku ekrandan sonra sarj soketide 20 gun sonra  calismamaya basladi.  iki yerde ayni seyi soledi.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 782 Toplam Mesaj: 5
zenfone 6