folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eceabat Çanakkale Tarafında Balık Bulabilmek



Eceabat Çanakkale Tarafında Balık Bulabilmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Beyler çanakkale eceabat kısmındayım burada mürit varmı bizden. Pişirmelik balık arıyorum  bulamıyorum amk.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    O nasıl bir soru RET ? :D

    Kendin mi yakalamak istiyorsun yoksa satın almak mı yoksa sadece pişmiş balık olsa yeter bir yerden bulayım modumu.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Hacı tutmalık değil yemelik arıyorum. Aile kalabalık taze balık istiyorlar. Seddülbahire kadar gittim bulamadım amk. Daha da gidecektim kara orada bitiyor. Sabah baktım eceabatta motor kuyruğu var karşıyada geçemedim. Burdan balık yemeden gidersem tüm sene kendime küfredecem :|


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Çanakkale merkezdeyim. Burada balık çok. Kordonda normalin 2 katı fiyatına canlı bildiğin canlı deniz balığı satıyorlar. Yine merkezde sarıcayın kenarında belediye ek binası altında balıkhane var.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Çanakkale merkezdeyim. Burada balık çok. Kordonda normalin 2 katı fiyatına canlı bildiğin canlı deniz balığı satıyorlar. Yine merkezde sarıcayın kenarında belediye ek binası altında balıkhane var.

    İllaki o motora binilecek karşı kıyıya geçilecek, eceabat mahrumiyet bölgesi amk. Öğle balıkhanedeyim.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    çanakkalede mürid  varmı la :D RETRET bırak balığı kordona çık hacı :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    git eski ada iskelesine tut eceabattada tarihe saygı anıtının ilerisinde tutabilirsin orda mekanlar var kilitbahirdede çok tutan oluyo şu an orda değilim eylül 20den sonra :)


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desingers
    Desingers's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    Hacı tutmalık değil yemelik arıyorum. Aile kalabalık taze balık istiyorlar. Seddülbahire kadar gittim bulamadım amk. Daha da gidecektim kara orada bitiyor. Sabah baktım eceabatta motor kuyruğu var karşıyada geçemedim. Burdan balık yemeden gidersem tüm sene kendime küfredecem :|

    Bende Çanakkale Merkezdeyim, merkeze geç kordonda adamlar canlı canlı satıyorlar :)


    Senin Yadınla Ya Rabbim!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    Bende çanakkale merkezdeyim baya mürid varmış anlaşılan bi ara bi toplanma şeysi yapalım bari :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutum
    tutum's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    Ben de Çanakkale liyim lakin dışarıda yaşıyorum. Anlamadığım nasıl balık olmaz olması lazım ya :) hayret Bayram falan diye mi acaba!


    https://youtu.be/-bvKwS7GeVs
Toplam Hit: 795 Toplam Mesaj: 10