folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Eğer Bu Virüsse Bundan İpnesini Görmedim



Eğer Bu Virüsse Bundan İpnesini Görmedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    arkadaslar bi kac gundur bilgisayarımda virüs olduğundan şüpheleniyorum bir yvaşlamadır aldı gidiyor ve herhangi bir yerde bir autorun.inf diye bir dosya oluşturmaya kalksam dosyanın ismi değişmiyor aynı metin dosyasını birdaya denedğimde dosya kaynak diskten okunamıyor hede hödö diyor yok oluyor gizli klasörler goruntulenıyor onda sorun yok ama bizim metin dosyası yok ortada. görev yöneticisinde bir gariplik sezemedim sanırım explorer e felan bulaşmış bir exeJoiner gibi geldi bana. bu durumla ilgili bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin

    validen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    birde elimde ubuntu cd si var ordan boot edince benım metın dosyalarını görebiliyorum duruyo orda ama windowsta yok ortada

    validen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    combofix yap olmadımı git çak formatı

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    Hocam iyi bi antivirüs(kasp 2009 tavsiye)+antispyware+antirootkit+combofix ile tarama yapmadan format atma derim,her şeye format atmayın yahu :|

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    O kadar uğraşıcağına çak formatı

    Edit Büdüt : autorun flash disklerden giriyo 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    hocam combofix ile taratınca iis calsımıyor veritabanını okumuyor aq sırf bunun için format atmısıtım gecen. gp edit.msc den otomoatik kullan ozelligini kapatmaya calsıtım onu da kaldırmıs ortadan ipne oğlu

    validen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    yok mu basına gelen veya bir çaresini bilen? (up)

    validen
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Avira kur tarat.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    mygeekside mıydı neydi öyle bir sitede .vbs dosyası ve .bat dosyası vardı onlar siliyordu virüsü.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira kur tarat.
    -----------------------------

    lan bi git :D

    Hijackthis adlı programı dene bi.. tahribatta kullanımını bulabilirsin.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Selam gizli dosya ve klasörleri göster özelliğini gerçekten açtığından emin ol  bazı virüsler conficker gibi  direkt gösterme durumuna getirebiliyor..2. si aynı bölümde korunan işletim sistemi dosyalarını gizle seçeneğindeki tiki kaldır. e son diyebileceğim şu başlat/çalıştır/cmd     enter   yap çıkan dos ekranında sürücülerin kök dizinine in

    ( her sürücüde tek tek yapman lazım ) sırasıyla attrib  yaz enterla.. ekranda başında SHR ibaresi olan yani gizli dosya özelliği aktif olanlar arasında autorun.inf  var ise attrib -s -h -r  autorun.inf   komutuyla açığa çıkar.. sonra  del autorun.inf   komutunu ver her sürücüde bunu yap hatta özellikle flash diskte sakın flash diskini üzerine çift tıklayıp açma bitene kadar..Ve sürücü kök dizininde göze çarpan windowsa ait olmayan bat dosyaları varsa aynı yöntemle sil.. Önemli!!  ntldr  autoexec bat gibi buna benzer windowsun kullanmak zorunda olduğu dosyaları açığa çıkartır ve yanlışlıkla silersen windows açılmaz bir daha.. Ama bunlar çok uzun dersen arkadaşların da bahsettiği gibi combofix kur.. Kolay gelsin umarım formatsız halledersin...

    Dipnot: Bu autorun virüsleri harbiden başa bela...         


    Syntax error..
Toplam Hit: 1838 Toplam Mesaj: 11