folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ehliyet Dosyası Var Ama Çıkarmadık.



Ehliyet Dosyası Var Ama Çıkarmadık.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Arkadaşlar ben 2009 yılında Ehliyete yazılmıştık 3 akrdaş 2 kişi ehliyetlerini aldı  ben o zaman üniversiteyi kazandım ve gittim.Bi adam ile yazılmıştık 350 anlaşmıştık.Bende adama 250 TL verdim ve Aradan 2 yıl geçti ve adamın yanına gittik.Adam bize 700 tl verecen dedi yoksa dosyayı veremem dedi. 100 tl de önce sürü kursuna vermiştil 350 tl toplam verdik ve sürücü kursu şuan bizden 300 tl istiyor. Şimdi ben oradaki dosyayı almayıp başka bi sürücü kursuna yazılıp ehliyet alabilirmiyim.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    yapış yakalarına seni sikerlerse herkesi sikmeye çalışırlar


    arbeit macht frei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    1234567B bunu yazdı

    yapış yakalarına seni sikerlerse herkesi sikmeye çalışırlar

    Mille üçkağıtcı olmuş arkdaşı gönderdim 300 TL verecek daha demiş bende 200 tl den fazla para vermem dedim.Verirse verir vermezse gider başka sürücü kursuna yazılırım.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    4 sene önce bile b ehliyet masrafı 550-600 civarıydı

    adamın o parayı istemesi normal

    adamın sikinde olmaz yani senin dosyayı alıp almaman

    adam sana sen düşün kardeşim der...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    başka sürücü kursuna yazılırsan komple bütün parayı vericeksin.

    Yani adam 300 istediyse 300'ü vericeksin seve seve. Sadece biraz yalvar yakar götünü yiyim ayağı çek 250  yapar belki.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    4 sene önce bile b ehliyet masrafı 550-600 civarıydı

    adamın o parayı istemesi normal

    adamın sikinde olmaz yani senin dosyayı alıp almaman

    adam sana sen düşün kardeşim der...

    Sadece kurs parasını ben verecektim diğer masrafları hariçdi 350 TL anlaşmıştık.

    Arkadaşı aradım 200 TL önerdim bende verirse alacam işte bakalım.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    sen zamaninda kursun parasini odediysen dosya adamda kaldiysa sike sike  verecek dosyayi polise sikayet et vermezse 

    sen zamaninda ehliyeti almaya hak kazandinda dosya adamda mi kaldi

     

    marasta bir surucu kursuysa dedigim gibi bir olaysa git polise sikayet et

    250 yi verip 100 tl yi vermediysen git adama 150 200 ver al dosyani direk 300 cok

    senedin yoksa adamda polise gidip sikayet edebilirsin

    Asker tarafından 18/May/13 18:07 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    Haci abi baska kursa gidip yazilamassin.

    Sonucta ehliyet yerine gecen sertifika senin adina duzenlenmis onu donusturmeden sana yenisini vermezler. 

    Bu arada kurs hakli haci abi, sen adama parasini odemeyip magdur ediyosun, o da sana hizmeti verirken bugunku degerinden istiyor.


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    anladığım kadarıyla sürücü kursuna borcun varmış, 2 yıl ödemeyip sonra eski paradan ödemeye çalışmışsın. adamlar da yeni paradan ücret kesmişler. eğer durum buysa herşey normal.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    RockZs bunu yazdı

    anladığım kadarıyla sürücü kursuna borcun varmış, 2 yıl ödemeyip sonra eski paradan ödemeye çalışmışsın. adamlar da yeni paradan ücret kesmişler. eğer durum buysa herşey normal.

    simdi hocam sirf bir kurs 700 TL cok cok fazla bir ucret adamin 100 tl borcu kalmis yasal faizi neyse odeyip almasi lazim dosyasini hadi 200 odesin

Toplam Hit: 1140 Toplam Mesaj: 10