folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ekonomik Açılım Neden Yapılmıyor ?



Ekonomik Açılım Neden Yapılmıyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    ben bu hükümeti anlamakta zorluk cekiyorum, acaba cok mu basit düsünüyorum yoksa olaylara yanlıs acıdan mı bakıyorum ?

    bu hükümet kürt acılımını yaptı, yetmedi roman acılımına da el attı.

    peki nerede ekonomik acılım ?

    anadolu insanı "biz acız" diye bagırıyor.

    diger yandan ülkemizdeki milyoner sayısı bir anda 26'ya yükseliyor.

    burada bi mantık hatası yok mu ?

    ak parti ne zaman ekonomiyle ilgili konu acılsa topu baskalarına atıyor gördügüm kadarıyla.

    yerli kurulusların cogunu yabancılara sattılar, peki bizim elimize ne gecti ?

    kâr yaptıkta ben mi göremiyorum ?

    yabancı yatırımcılar, 5 yılda portföylerden yaptıkları kârı ülkelerine götürdüler.

    ocak 2003-subat 2008’i kapsayan dönemde Türkiye’deki bu yatırımlarından yaptıkları kar transferleri 23.2 milyar dolar.

    iste kanıtı :

    Yatırımlar Yatırımları Toplam
    2003 643 2.616 3.259
    2004 1.043 2.905 3.948
    2005 1.051 3.326 4.377
    2006 1.181 3.463 4.634
    2007 1.988 3.735 5.723
    2008 (Ocak-Şubat) 80 1.188 1.268
    TOPLAM 5.986 17.233 23.219
    ANKA

     

    bu ülkede issiz sayısı artmıs, bu ülkede ihracattan fazla ithalat ön plana cıkmıs.

    yıllar önce anadolu insanı perisan halde oldugu halde sesini cıkartmıyordu degil mi ?

    bu kadar rezil hale getirdiler ülkeyi.

    ülkemi cok seviyorum ama aynı zamanda issizlik oranını görünce bunalıyorum, gelecek kaygısı olusuyor.

    Allah'a sükür ailemin geliri orta düzeyde ama sıkıntı cekmeden yasıyoruz.

    peki bundan sonra ne olacak ?

    bu hükümet bu sekilde devam ederse ilerde nelerle karsılacagız ?

    lütfen seviyeli bir sekilde tartısalım, konuyu baltalamadan veya dalga gecmeden..

    tesekkürler..


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Yabancılara sattılar diyorsunuz da o işletmeleri türkler alsa gene eleştirdiğin milyonerlerden biri alcak ve o türk vatandaşı milyonerler yabancılardan daha fazla parayı yurtdışına kaçırıp daha fazla muhasebe hilesi yapıyor.Ayrıca o listeye sıcak para karları transferi de dahil. Yabancıların borsa ve faiz gelirleri. İşletme dersek benim bildiğim devletin sattığı tek büyük işletme türk telekom onunda hepsini değil %55ini satmışlardı. Yani işsizlik sorunuyla 3-5 devlet işletmesinin satılmasının alakası yok.

    İşsizlik sorununun en büyük kaynağı tembellik. Her mahalle başında kahvehane var. 2. girişimcilerin önünün kapatılması 3. yeterli eğitimin verilememesi. Önce bunlar düzeltilmeli.

    Ekonomi ve hükümet dersek, son zamanların en büyük adımı imfden borç para alınmaması ve bütçe açıklarını kapatmak için çalışmalar. 1-2 yıla kadar eğer hükümet değişmezse yapılan istihdam politikası ve krizin etkisinin bitmesiyle işsizlik azalacak.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    kalemlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yabancılara sattılar diyorsunuz da o işletmeleri türkler alsa gene eleştirdiğin milyonerlerden biri alcak ve o türk vatandaşı milyonerler yabancılardan daha fazla parayı yurtdışına kaçırıp daha fazla muhasebe hilesi yapıyor.Ayrıca o listeye sıcak para karları transferi de dahil. Yabancıların borsa ve faiz gelirleri. İşletme dersek benim bildiğim devletin sattığı tek büyük işletme türk telekom onunda hepsini değil %55ini satmışlardı. Yani işsizlik sorunuyla 3-5 devlet işletmesinin satılmasının alakası yok.

    İşsizlik sorununun en büyük kaynağı tembellik. Her mahalle başında kahvehane var. 2. girişimcilerin önünün kapatılması 3. yeterli eğitimin verilememesi. Önce bunlar düzeltilmeli.

    Ekonomi ve hükümet dersek, son zamanların en büyük adımı imfden borç para alınmaması ve bütçe açıklarını kapatmak için çalışmalar. 1-2 yıla kadar eğer hükümet değişmezse yapılan istihdam politikası ve krizin etkisinin bitmesiyle işsizlik azalacak.


    -----------------------------

    yani elde tutacagımıza dısarıya satmamız daha dogru oldu, satmasak bizimkiler mahvedecekti öyle mi ?

    sacmalık.

    bi Koc, Sabancı, Dogan su an böyle mi yapıyor ?

    Uzan desen tamam ama böyle bi genelleme yapmak yanlıs olur.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    kalemlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yabancılara sattılar diyorsunuz da o işletmeleri türkler alsa gene eleştirdiğin milyonerlerden biri alcak ve o türk vatandaşı milyonerler yabancılardan daha fazla parayı yurtdışına kaçırıp daha fazla muhasebe hilesi yapıyor.Ayrıca o listeye sıcak para karları transferi de dahil. Yabancıların borsa ve faiz gelirleri. İşletme dersek benim bildiğim devletin sattığı tek büyük işletme türk telekom onunda hepsini değil %55ini satmışlardı. Yani işsizlik sorunuyla 3-5 devlet işletmesinin satılmasının alakası yok.

    İşsizlik sorununun en büyük kaynağı tembellik. Her mahalle başında kahvehane var. 2. girişimcilerin önünün kapatılması 3. yeterli eğitimin verilememesi. Önce bunlar düzeltilmeli.

    Ekonomi ve hükümet dersek, son zamanların en büyük adımı imfden borç para alınmaması ve bütçe açıklarını kapatmak için çalışmalar. 1-2 yıla kadar eğer hükümet değişmezse yapılan istihdam politikası ve krizin etkisinin bitmesiyle işsizlik azalacak.


    -----------------------------

     

    yani elde tutacagımıza dısarıya satmamız daha dogru oldu, satmasak bizimkiler mahvedecekti öyle mi ?

    sacmalık.

    bi Koc, Sabancı, Dogan su an böyle mi yapıyor ?

    Uzan desen tamam ama böyle bi genelleme yapmak yanlıs olur.


    -----------------------------

    o saydığın üçlünün var ya ben neyse...


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    yabancıların hegomanyası altına girmiş ekonomiye açılım yapabilir ler mi ? tarım sanayi yok edilmiş.aman turkler uretmesin emri getirilmiş.

    bir ulkenin bağımsızlığını kaybetmesinin en kısa yolu başkasının parasını harcamaktır.yıllarca bu yaşandı..ama garip olan ise patronlar gücüne güç katmıştır kriz felan bilmemişlerdir..daha çok zengin olmuşlardır..

    sen bir akp konferansında bu soruyu sorsaydın şöyle bir cevap alırdın heralde

    :  otur yerine zibidi yalan söyluyorsun iftiracı pislik seni :) sıkma canını 60 lardada bugun yasadıklarımızla aynı durumdaydı ulke...


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    çünkü g.te giren şemsiye AÇILMAZ. Bu cümlede "g.te giren şemsiye"den kasıt şuanki ülke ekonomisidir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Ekonomik açılım sadece kendilerine var. Akp yandaşı yer, mevki sahiplerinin ne derece zenginleştiklerini görüyoruz. Hatta bırak halkı karşıt burjuvaları bile çökerttiler. Durmak yok halkı yolmaya devam.


    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekonomik açılım sadece kendilerine var. Akp yandaşı yer, mevki sahiplerinin ne derece zenginleştiklerini görüyoruz. Hatta bırak halkı karşıt burjuvaları bile çökerttiler. Durmak yok halkı yolmaya devam.


    -----------------------------

    peki güzel halkımız neden hala bu adamları ölümüne savunuyor ?

     


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

     

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekonomik açılım sadece kendilerine var. Akp yandaşı yer, mevki sahiplerinin ne derece zenginleştiklerini görüyoruz. Hatta bırak halkı karşıt burjuvaları bile çökerttiler. Durmak yok halkı yolmaya devam.


    -----------------------------

    peki güzel halkımız neden hala bu adamları ölümüne savunuyor ?


    -----------------------------

    Sebebi şu; Diğer partiler yapıcı davranmıyorlar. Akpliler bir yandan kendilerini zenginleştirip, işlerini görüp diğer yandan yaptıkları çeşitli projelerle insanların gözünü boyuyorlar. Bakıldığı zaman ne Chp de ne de Mhp de şu haliyle iş var. Parti başkanları da partilerini fazlasıyla çizgisinden saptırdılar(chp de çarşaf, mhpde kürt açılımı) Kendi halinde dediğimiz halk kesimi (devlet meseleleri vs takmayan) icraat görmek istiyor. Akpde kötü ama kötünün iyisi diyor. Diğer partiler yıllarca o derece sömürdüler ki halkı artık yaptıkları da samimi gelmiyor. Zaten kafalar, zihniyetler hala aynı. Akpyi şu anki muhalefetin yıkması mümkün değil. Ancak darbe ile olurdu. O ihtimalde kalmadı.


    λ
Toplam Hit: 1277 Toplam Mesaj: 9