Ekran 16:9 Gibi Oldu
-
arkadaşlar oyundan bir çıktım ekran böyle yukardan ve aşşağıdan basıktı açtım kapadım geçmedi.ne yapmalıyız? sinema gibi oldu ekran
-
Oha lan rapidhacker.. Olum seni bile özlemişim lan. Napıyosun hayat nasıl :) Bak benim profile ne yazmıssın.. ordan hatırlarsın.
Sorunun Cevabı
Çözünürlük ayarlarına girip baktın mı? Degisiklik var mı oralarda?
-
RootB bunu yazdı
Oha lan rapidhacker.. Olum seni bile özlemişim lan. Napıyosun hayat nasıl :) Bak benim profile ne yazmıssın.. ordan hatırlarsın.
Sorunun Cevabı
Çözünürlük ayarlarına girip baktın mı? Degisiklik var mı oralarda?
baktım hocam 1280 bile yaptım yine aynı.sağol hocam
-
hocam notebook kullanıyorsan, intel hd ekran kartının kendi yazılım ayarlarından olabilir.
-

Toplam Hit: 878 Toplam Mesaj: 5
