Ekran Çok Karanlık
-
geforce4 ti 4200 ekrankartı vede 60hz de çalıştırdığım bir monitör var ama oyun oynarken görüntü çok karanlık oluyor. hiçbişey göremiyorum. böyle bir sorunla karşılaşan oldumu acaba ?
driverları yükledim. -
oyundan brightines ve gamma mı ne war onları aç sonuna kadar olmuyosa monitörün kondansatörlerinden olabilir kurumuştur..
bende de aynı sorun war -
husonun dedigi gibi
1.Oyun grafik ayarlarinda parlaklik(bright..) artir.
2.60 hz calistigina gore baya eski monitor buyuk ihtimalle kondansatorler puff oluyor :) -
Yok be computerwolf, monitör eski sayılmaz LG Studioworks 775N monitör yüksek frekanstada çalışıyor ama o zamanda oyunları açmıyor. Quake4 evde öylece yatıyor :(
-
hazır konu açılmışken ben de söyleyim.
benim monitör philips 107 E4 yazıyo. bu alet kaç hz de çalışıyor? biliyormusunuz. Bir de 70 veya daha yükseğe nasıl çıkarabilirim? -
kardeş philips 107e' serisinin en güzel çalıştığı frekans 70 herz'dir herz ayarlarını da """" masa üzerinde sağtuş yap---özelliklere gel---ayarlar-----gelişmiş---monitör" zaten orda görüceksin monitörle ilgili bi takım ayarlar olucak oradan herz ini değiştirebilirsin eğer yanlışlıkka yüksek bir değer veripde monitör açılazsa esc ye basarsın
Toplam Hit: 2266 Toplam Mesaj: 6
