folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Çözünürlüğü



Ekran Çözünürlüğü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    s.a. hocalar ; 

    Mevzu şu . Benim kardesim ekranın çözünürlüğüyle oynamış , ortanca kardesim de ayarları düzeltmek icin ekran çözünürlüğü ayarlarını acmıs 1280x1024 e

    ayarlamıs ancak calısma frekansını 60 mhz standartken bilmeden 120 mhz yapmıs . simdi actıgımda pc windows yuklenıyor kısmından sonra masaüstü

    görüntüsü cikmiyor nasi halledebilirim hocalar yardım edenlere simdiden tesekkürler ..

     

    İşletim Sistemi : Windows Xp Professional


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam pcyi yeniden başlat açılırken f8 e bas güvenli modda açmaya çalış açılırsa ordan görüntü ayalarından monitör frekansını düşürebilirsin.


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    metalkolik bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam pcyi yeniden başlat açılırken f8 e bas güvenli modda açmaya çalış açılırsa ordan görüntü ayalarından monitör frekansını düşürebilirsin.


    -----------------------------

    denedim hocam da güvenli mod u acmıyor :|


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    up


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam f8 e basıp en son çalışan ayarlarla başlama seçeneğini seçip açmayı denedinmi?

    yani pc hem güvenli modda hem normal mod açılmıyorsa işletim sisteminde problem vardır diye tahmin ediyorum.


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    o ekrana geldi mi kitlenio hocam klavyeyle flan tusa basınca izin vermio :|


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    sanırım klavyen usb. öncelikle bios tan usb keyboard support kısmını aktif et. usb klavye çalışsın dos ta

    sonra açılırken f8 e basarak "vga modu" n başlat. (ekran çözünürlüğü bilmemne modu diye de geçiyo) sonra yap ayarlarını.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 750 Toplam Mesaj: 7