Ekran Donuor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    selamlar.. abi bir oyun sitesinde ekranım donuor sayfa bembeyaz oluor... baska hiçbir sitede sorunum yok  format attım ekran kartı sildım yenıden kurduk ama yıok yine aynı java dedılier javayi ayarladım ve admınle görüştüm .. ekran kartnın yakının da fan varsa o etkliyo ola bilir sizce dogru bişim .. ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ne alaka len fanla benim ekran kartını üstünde war fan babalar gibi üfürüyo:D ondan diildir


    java yükle flash player yükle driverlere bak bide directX yükle 9.0C galiba son sürümü


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    hacı baq sitenin adını ver sen...bilgisayarında macromedia-java-bilmem ne yüklü olmasa dahi siteyi açabilir ama sadece java flash uygulamarını göremezsin...Binlerce sitenin içinde sadece birisinde yapıyorsa...ben o siteden şüphe ederim...belli olmaz zararlı java-activex-vb kodları çalıştırmak isteyebilir..sen sitenin adını ver ek olarak..sitenin adını vermeden güncel driver lar yükle..driverini değiştir.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    www.oyunzade.com abi..a.q adamların sitesimi bosuk ne anlamadım gitti ya :( abi java var. baska ne yüklüyecem flas yad ötekini link verirseniz cok sefnirim şimiden cok tşkler abi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Sadece bir tane siteye giremiyon diye neden bu kadar uğrastın ki cokmu önemli mario fln :p

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    yok yaws karı kıs cokq abi birde güsel hhep tanıdık okey filan atıyoruz arada  
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    browserden de kaynaklanıyo olabilir sadece explorer de denemeseydin opera, mozilla bunlarda da dene bakalım aynı sorun olacak mı ?

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
Toplam Hit: 1789 Toplam Mesaj: 7