Ekran Kartı
-
Sapphire x1650 pro ekran kartı hakkında ki yorumlarınızı alıyım....
-
Hocam günümüzün oyunları oynamak istiyorsan.. Atinin Hd Modellerini öneririm..
-
şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.
-
adam size en iyi kart hangisi diye sormamış kart hakkında bilgisi olan biri var m diye sormuş.. hemen cevap veriyim kardeş BENİM kartım da bu kart ve oyun hastasıyım overclock işlemiyor denedim bi işe yaramadı. medium kalitede piyasadaki bütün oyunları oynayabilirsin benim işlemciim p3.2 ram 2gb ve medimda çok rahat oynuyom. eğer aşırı kalit beklemiyosan fiyat olarak ucuzda bir kart ha bide belki benim kartımla ilgili bir şeydir bilmiyorum ama yenileme hızı 75mhz nin altına düşürdüğünde kör olabilirsin gözleri çok yoruuyorr
-
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.
-----------------------------
evet doğru Geforce yi tavsiye ederim -
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.
-----------------------------
hahahah sen daha 9800 xleri görmedin ondan böyle diyorsun . 9800ler basar 8 serisineedit : söylediğin ekran kartı ile şuanda son moda oyunları kanımda orta derecede oynarsın bi arkadaşında dediği gibi hd modellere yönel . mesela hd3750 fiyatı biraz tuzlu olabilir ama . yada nvidianın 8600 lerini deneyebilirsin .
-
sapphire x1650 ekran kartı ( 512 )
2 GB ram
2.4 Dual core E2220 işemcisistem bu ekran kartındanda memnunum sizin yorumlarınızı almak istedim ve aldımda :D teeşkkürler...
edit: hitman blood money,rainbow six vegas 2 , devil may cry 4 gibi oyunları full ayarda (!) oynuyorum
-
Bana kalırsa en kral ekran kartı ASUS EAH4850 HDMI 1gb DDR3 üstüne tanımam. Piyasadaki makinayı en zorlayacak oyun olarak CRYSİS bilinir. Ben bu oyunun çözünürlüğünü gamer'da oynuyorum ve bana mısın demiyor ki tabiki bilgisayarın işlemcisine anakarta harddiske ve diğer donanıma bağlı olarak performans değişebilir
-
ati hd3870 kullanıorum boru gibi ekran kartıdır :D tavsiye ederim :D
-
hd4850 düşün yada param var dersen 9000 seri gforce al gerisini boşver ölü bi yatırım olur
Edit: gtx260 ve gtx280 i yazmayı unutmuşum ama pahalı gelebilir bunlar iyi bi alet istersen bunlar en iyilerdir
