Ekran Kartı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek
    Sapphire x1650 pro ekran kartı hakkında ki yorumlarınızı alıyım....

    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hocam günümüzün oyunları oynamak istiyorsan..  Atinin Hd Modellerini öneririm..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.

    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek
    adam size en iyi kart hangisi diye sormamış kart hakkında bilgisi olan biri var m diye sormuş.. hemen cevap veriyim kardeş BENİM kartım da bu kart ve oyun hastasıyım overclock işlemiyor denedim bi işe yaramadı. medium kalitede piyasadaki bütün oyunları oynayabilirsin benim işlemciim p3.2 ram 2gb ve medimda çok rahat oynuyom. eğer aşırı kalit beklemiyosan fiyat olarak ucuzda bir kart ha bide belki benim kartımla ilgili bir şeydir bilmiyorum ama yenileme hızı 75mhz nin altına düşürdüğünde kör olabilirsin gözleri çok yoruuyorr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------
    şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.
    -----------------------------
    evet doğru Geforce yi tavsiye ederim

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------
    şuanki en iyi ekran kartı GeForce NVIDIA 8 serisi hocam.
    -----------------------------
    hahahah sen daha 9800 xleri görmedin ondan böyle diyorsun . 9800ler basar 8 serisine

     

    edit : söylediğin ekran kartı ile şuanda son moda oyunları kanımda orta derecede oynarsın bi arkadaşında dediği gibi hd modellere yönel . mesela hd3750 fiyatı biraz tuzlu olabilir ama . yada nvidianın 8600 lerini deneyebilirsin .


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    sapphire x1650 ekran kartı ( 512 )
    2 GB ram
    2.4 Dual core E2220 işemci

     

    sistem bu ekran kartındanda memnunum sizin yorumlarınızı almak istedim ve aldımda :D teeşkkürler...

     

    edit: hitman blood money,rainbow six vegas 2 , devil may cry 4 gibi oyunları full ayarda (!) oynuyorum 


    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cgtytchn
    cgtytchn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

               Bana kalırsa en kral ekran kartı ASUS EAH4850 HDMI 1gb DDR3 üstüne tanımam. Piyasadaki makinayı en zorlayacak oyun olarak CRYSİS bilinir. Ben bu oyunun çözünürlüğünü gamer'da oynuyorum ve bana mısın demiyor ki tabiki bilgisayarın işlemcisine anakarta harddiske ve diğer donanıma bağlı olarak performans değişebilir

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    ati hd3870 kullanıorum boru gibi ekran kartıdır :D tavsiye ederim :D

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    hd4850 düşün yada param var dersen 9000 seri gforce al gerisini boşver ölü bi yatırım olur

     

    Edit: gtx260 ve gtx280 i yazmayı unutmuşum ama pahalı gelebilir bunlar iyi bi alet istersen bunlar en iyilerdir

Toplam Hit: 1595 Toplam Mesaj: 10