Ekran Kartı-Bios Hatası
-
eski ekran kartım ddr2 di..yeni aldıgım ddr3..
simdi bilgisayarın fişini çekip yeniden başlatmamla birlikte bir hata veriyor bios a yönlendiriyor..
hata: Memory Frequency for DDR2 800 seklinde başlayan siyah-kırmızı yazılı siyah ekran
şimdi benim bios ayarlarında ne gibi bir düzeltme yapmalıyım..
-
up
-
ekran kartı mı ram mi ?
-
erc bunu yazdı:
-----------------------------ekran kartı mı ram mi ?
-----------------------------ekran kartını değiştirdim..ondan kaynaklanıyor ama düzeltemedim hala...
-
??
Toplam Hit: 956 Toplam Mesaj: 5
