Ekran Kartı Çakışma
-
Arkadaslar kullanmakta olduğum sistem uzun zamanlardır var olan bir sistem fakat artık ekran kartımı tanıtamıyorum, her zmn ki ekran kartım nivida tnt2 m64 pro nyse eskiden çok rahat her şekilde tanıtabiliyordum ama şimde olmuyor, yuklesem bile bı aygıt başlatılamıyor dior ve ıntel agp denetleyici ile vgsave çakışıyor 98de filan çakışmayı elle düzeltebiliyorduk ama bunda ayarı değiştir bölüme kapalı nasıl halletcez formatlada olmuyor bi program varmı çakışmalrı duzelten
-
Ekran kartı ne ile çakışıyor acaba?? Eğer normal pci bir donanımsa onları kasadan çıkar ve ekran kartını yükle.Xp otomatik olarak kendisi yüklemedi mi ayarları falan ilk kurulduğunda
-
Aygıt yöneticisinden bakınca ekran kartım yüklenmemiş gözüküyor, üzerinde sarı ünlem işareti var. Gİzli aygıtları goster dediğinde tak çalıştır olmayan aygıtlar var enalta doğru vgasave die bişe var bu ekran kartı ile alakalı, kaynaklara bakınca çakışma var. Neyle çakışıyor dersen sistem agıtlarında intel agp denetleyici var bellek aralığı filan G/Ç filan orda yazan adreslerin aynısını vgasave kullanıyor. Bu sroun nasıl geçer
-
Xp kullanmadığım için birşey diyemem.Otomatik olarak ayarlama falan yok mu orda seçeneklerde.
Bir de ekran kartı sürcüsünü yeniden yükle,buraya basarak indirebilirsin
http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=171
Toplam Hit: 2251 Toplam Mesaj: 4
