folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Fan Değişimi



Ekran Kartı Fan Değişimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    aşağı yukarı 3 yıl önce aldığım Palit Gts 250 e green ekran kartımın fanı bir aydır çok ses çıkarmaya başlamıştı,bende ekran kartıma uygun bir fan satın alıp ---->

    ekran kartımın soğutucu kısmını söktükten sonra,yeni fanı ekran kartıma monte ettim...işçilik olarak temiz bir iş çıkardığımı sanıp sevinirken....

    ekran kartımı,bilgisayarımın kasasına tekrar yerleştirip,bilgisayarımı tekrar açmak istediğimde bilgisayarım açılmadı :)

    On Board ekran kartı üzerinde açılan bilgisayar-----ekran kartı bilgisayara takılıyken,monitör kablosu ekran kartına takılıyken açılmadı..

    ----------------------------------------------------------------ekran kartı bilgisayar takılıyken monitör kablosu On Board ekran kartına takılıyken bilgisayar gene açılmadı :)

    Oysa ki her şeyi doğru yaptığıma emindim :D :D denedim denedim olmadı...

    keşke tüm soğutucu sistemini değiştirmek yerine arızalı pervane üzerine odaklanıp,problemi özünde çözseydim diye hayıflandığımda oldu..

    fan değişimi üzerine yardım isteğiyle bu topiği açmadım...canavar gibi çalışan,sapasağlam ekran kartımı nasıl niyazi ettiğimin nedenleri üzerine fikri olan varsa yazsın belki ben de nerede hata ettim konusunda aklımdaki sorular giderilir diyerekten bu topiği açtım..

    sonuç;...niyazi olan ekran kartımı az önce çöpe attım, (belki de yaşıyordur hala) yeni aldığım soğutma sistemini söküp bi daha bi inceleyip paramparça ettikten sonra onu da çöpe attım (merak etmeyin Zalman değildi :) :) :) ucuz bi şeydi cool master gibim)

    sonuç: 2 haftadır üstümde bi sıkıntı vardı,ekran kartıyla uğraşırken hafiften sıkıntılarımın kaybolduğunu hissettim,kartı çöpe atınca sıkıntılarım kayboldu,keyfim tekrardan yerine geldi. 

     

    Bana eski kartımın muadili (200 TL'ye kadar) ''Nvidia Cipsetli'' bir ekran kartı önerirseniz mutlu olurum,yarında gider Vatandaki sözde indirimden de faydalanırım diye umut ediyorum..ya da Bimeksten 

    şu ekran kartı işimi görür mü ? 

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-gt630-4gd3-gt630-gddr3-4gb-128bit-nvidia-geforce-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=63376

    fikrinizi söyler,öneri de bulunursanız sevinirim...  

    teşekkürler !

     


    Acaip derecede agresifim !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    valla nvidia çipsetli diye tutturma bence nvidia ile ati yi karsılastırdıgında aynı paraya olan ürünlerde ati her zaman önde oluyor yani atinin ürünleri daha ucuz. Attığın ekran kartından kat kat iyi bir kart atayım sana onu al

    http://www.vatanbilgisayar.com/powercolor-ax7750-1gbd5-dh-hd7750-gddr5-1gb-128bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=60399

    senin attığının bir üst sürümü ile yukarıdaki ekran kartının karşılaştırması içinde alttaki linke bakabilirsin:

    http://www.anandtech.com/bench/Product/535?vs=612

     

    Nobel tarafından 12/Oca/13 22:34 tarihinde düzenlenmiştir

    http://goo.gl/0i2Fv
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    Sağol Hacı ! Senin dediğin kart akla daha yatkın.. 

    yarın bi gidip alayım kısmetse..

    ----------------------------------------

    sanırım tavsiyeni güncellemişsin...Saphire'den Powercolor'a ---- doğru arada pek fiyat farkı yok...

    tekrar sağol Hacı ! 

    Janitschar tarafından 12/Oca/13 23:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Acaip derecede agresifim !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Hocam paran varsa şunu :

    http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/powercolor-ax7990-6gbd5-a2dhj-hd7990-devil-13-gddr5-6gb-384bit*2-amd-radeon-dx111-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=62578

    veya şunu al

    http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/zotac-zt-60701-10p-gtx690-gddr5-4gb-512bit-nvidia-geforce-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=60254


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
Toplam Hit: 1499 Toplam Mesaj: 4