Ekran Kartı Görüntü Vermeyi Kesti
-
uyku modundan cıkış esnasında veya bilgisayar yarım saat boşta kaldığında

-
Sağ taraftaki ıcon,ibre,gösterge,sayaç artık nederseniz onu isitiyorum hacı :)
-
nevorapat bunu yazdı:
-----------------------------Sağ taraftaki ıcon,ibre,gösterge,sayaç artık nederseniz onu isitiyorum hacı :)
-----------------------------sana takiliyorum hacım çok iyi duruyor bende istiyorum. :D
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------nevorapat bunu yazdı:
-----------------------------Sağ taraftaki ıcon,ibre,gösterge,sayaç artık nederseniz onu isitiyorum hacı :)
-----------------------------sana takiliyorum hacım çok iyi duruyor bende istiyorum. :D
-----------------------------aynen o güzelmiş.
ayrıca ben de de böle b defa dedi bi önceki sürümü ykledim ekran kartı driverinin.
driver güncelledikten sonra dediydi.belki seninki farklı sebeptendir.
edit: ayrıca aynı gün üye olmuşuz.duygulandım amk.
-
nevorapat bunu yazdı:
-----------------------------
Sağ taraftaki ıcon,ibre,gösterge,sayaç artık nederseniz onu isitiyorum hacı :)
----------------------------- -
O şeyden isteyenler, adı rainmeter.
Ayrı ayrı temaları var bir tek o yok.
Edit: Benimki böyle mesela;

-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------O şeyden isteyenler, adı rainmeter.
Ayrı ayrı temaları var bir tek o yok.
-----------------------------eyvallah teşekkür ettim :D
eve gidince deneyecem :D
-
konu bayağ çarpmış ne yapmam lazım bunu bilmiorm neyse..
görüntüye gelince bu şekilde paket halinde backup alıp atabilirim sorun değil pm atın yeter
ama önce şu ekran kartını çözmem lazım daha önce yoktu son formattan sonra oldu
-
bi önceki driveri yükleyip bi dener misin hacı
-
HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------http://www.tahribat.com/Forum-Goruntu-Surucusu-Yanit-Vermeyi-Kesti-141386/
Araştırma ruhuna sahip insanlar....
-----------------------------Kusura bakmada sende bir kaç tahta eksik sanırım.? Kardeşim şu konuyu bi kontrol et öyle konu aç. Hey Allah'ım yaratıyosun takip et.
-----------------------------o Konuyu okudum pc sıfır gtx560 kullanıyorum 600 watt thermaltake toughpowerim var driver güncelledim pc formatladım şuanlık birşey yok orda birşey dikkatimi çekti mozilla kullanırken oluyor kullanıyorum bakalım olacakmı gelişmelerden haber edecem
