folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Ekran Kartı Hakkında Bilgilendirilmek İstiyorum



Ekran Kartı Hakkında Bilgilendirilmek İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    ATİ 512 mb ddr2 128 bit bi ekran kartım var.

    değiştirmeyi düşünüyorum ve incelemelerde dikkatimi çeken bi ürün var.

    http://www.incehesap.com/sparkle_9600gt_2048mb_2-510-8438.html  bu ürünü alsam verim alabilirmiyim.

    -----------------------------------------------

     ddr3 yada üzeri ekran kartını anakartım desteklermi acaba. o konudada bilgi verebilirseniz.

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2156&ProductName=GA-8I945PLGE-RH   anakartım bu..

     

    170 ve 250 tl. arası ekran kartı önerilerinizi bekliyorum. 


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Tüm pci express ekran kartlarını kullanabilirsin. Raminin ddr3, ddr5 olmasının anakart ile alakası yok. Anakart rami değil ekran kartı rami o.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    linkteki ekran kartının asus gddr3 512mb olan modelini kullanıyorum ve gayet memnunum tavsiye ederim ve darkskull'un da dediği gibi anakartla alakası yok alabilirsin 

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    almak istediğin performans oyunlar için mi olucak ?

    edit: bu arada altta kendi kullandığım ekran kartı war açmadığı oyun yoktur :) fiyatı da makuldur Gddr4 wardır hemi de :)

    http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd3870-334-8463.html


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    daha çok grafik çalışması yapıyorum oyunla işim olmuyor pek.

    adobenin grafik ve video programları diyelim.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    o zaman kafandaki ekran kartılarının benchmark testlerine bakacaksın

    3D programların kısmındaki tepkime olaylarını incelemen gerekir ki

    burda da Nvidia görebildiğim kadarıyla atiden daha iyi :)

    Nvidia 8800 gt'nin benchmark testlerine bak derim hocam


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 1724 Toplam Mesaj: 6