Ekran Kartı Önerileriniz?
-
merhaba beyler,
512 mb 256 bit paylaşımsız kart alacağım. bir türlü karar veremedim. kullananlarada sormak lazım, tavsiyeleriniz nelerdir?
-
bana da ucuz yollu bişi ayarlasana hocam :)
-
64-128-256-384-512 bit değerleri mimari açıdan önemlidir.
performansa direk katkıları yoktur. yıllar önce 2900 serisi radeonlar vardı 512 bit le geldiler ama ati tarihinin en büyük hüsranı oldu.
4850 256 bit 5750 128 bittir aynı fiyatlarda aynı performanslarda kartlardır aralarında fark görülmez.
o yüzden bit değerini lütfen geçiniz gelen müşterilerime de aynı şeyi söyluyorum. kandırılmak istiyosanız gidip 9800gt alın ne güzel 256 bit!
şimdi gelelim fasulyenin faydasına.
fiyat limitin ne? nasıl bi kart istiyosun? yani 2-3 monitör desteğimi olsun dx11 mi olsun hayvan gibi oyun mu oynayacaksın? sessizlikmi önemli olan?
bunları yaz cevap werelim.
-
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
64-128-256-384-512 bit değerleri mimari açıdan önemlidir.
performansa direk katkıları yoktur. yıllar önce 2900 serisi radeonlar vardı 512 bit le geldiler ama ati tarihinin en büyük hüsranı oldu.
4850 256 bit 5750 128 bittir aynı fiyatlarda aynı performanslarda kartlardır aralarında fark görülmez.
o yüzden bit değerini lütfen geçiniz gelen müşterilerime de aynı şeyi söyluyorum. kandırılmak istiyosanız gidip 9800gt alın ne güzel 256 bit!
şimdi gelelim fasulyenin faydasına.
fiyat limitin ne? nasıl bi kart istiyosun? yani 2-3 monitör desteğimi olsun dx11 mi olsun hayvan gibi oyun mu oynayacaksın? sessizlikmi önemli olan?
bunları yaz cevap werelim.
-----------------------------hoca bende sorayım, ikinci el bi sapphire 5770 aldım dün kargoda geliyo şuy anda, Bu kart ansıldır? elimde sıradan bi x16 PCI destekli anakart var, üstünde amd4800+ 64 x2 işlemci var, 4 gb ram ve 350 watt psu var, şimdi tek eksiğim PSU :/ yetmeyecek galiba 5770e? elimde fazladan bi 250 wattlık gayet güzel eski bi psu var acaba bu psuya Start verip dışardan ekran kartını bu psu ile çalıştırsam sorun olur mu? Birde bu kart Sistenle ilişkili çalışırmı yoksa sorun verme potandsiyeli daha mı yüksek?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
64-128-256-384-512 bit değerleri mimari açıdan önemlidir.
performansa direk katkıları yoktur. yıllar önce 2900 serisi radeonlar vardı 512 bit le geldiler ama ati tarihinin en büyük hüsranı oldu.
4850 256 bit 5750 128 bittir aynı fiyatlarda aynı performanslarda kartlardır aralarında fark görülmez.
o yüzden bit değerini lütfen geçiniz gelen müşterilerime de aynı şeyi söyluyorum. kandırılmak istiyosanız gidip 9800gt alın ne güzel 256 bit!
şimdi gelelim fasulyenin faydasına.
fiyat limitin ne? nasıl bi kart istiyosun? yani 2-3 monitör desteğimi olsun dx11 mi olsun hayvan gibi oyun mu oynayacaksın? sessizlikmi önemli olan?
bunları yaz cevap werelim.
-----------------------------hoca bende sorayım, ikinci el bi sapphire 5770 aldım dün kargoda geliyo şuy anda, Bu kart ansıldır? elimde sıradan bi x16 PCI destekli anakart var, üstünde amd4800+ 64 x2 işlemci var, 4 gb ram ve 350 watt psu var, şimdi tek eksiğim PSU :/ yetmeyecek galiba 5770e? elimde fazladan bi 250 wattlık gayet güzel eski bi psu var acaba bu psuya Start verip dışardan ekran kartını bu psu ile çalıştırsam sorun olur mu? Birde bu kart Sistenle ilişkili çalışırmı yoksa sorun verme potandsiyeli daha mı yüksek?
-----------------------------bende 5750 si war hala kullanıyorum gayet de memnunum. 57XX serisi çok fazla güç çekmez benim kartım tam yükte 86 watt çekiyo seninkininde 91-94 aralığında olması lazım gerçek ölçümlerde.
ikinci power dışardan bağladığında sıkıntı olmaz bende parasız kalmış olduğum dönemde 1900xt mi aynı şekilde çalıştırıyodum...
ama bence 350 ile bi dene bakalım bana çalıştırır gibi geliyo.
-
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
64-128-256-384-512 bit değerleri mimari açıdan önemlidir.
performansa direk katkıları yoktur. yıllar önce 2900 serisi radeonlar vardı 512 bit le geldiler ama ati tarihinin en büyük hüsranı oldu.
4850 256 bit 5750 128 bittir aynı fiyatlarda aynı performanslarda kartlardır aralarında fark görülmez.
o yüzden bit değerini lütfen geçiniz gelen müşterilerime de aynı şeyi söyluyorum. kandırılmak istiyosanız gidip 9800gt alın ne güzel 256 bit!
şimdi gelelim fasulyenin faydasına.
fiyat limitin ne? nasıl bi kart istiyosun? yani 2-3 monitör desteğimi olsun dx11 mi olsun hayvan gibi oyun mu oynayacaksın? sessizlikmi önemli olan?
bunları yaz cevap werelim.
-----------------------------hoca bende sorayım, ikinci el bi sapphire 5770 aldım dün kargoda geliyo şuy anda, Bu kart ansıldır? elimde sıradan bi x16 PCI destekli anakart var, üstünde amd4800+ 64 x2 işlemci var, 4 gb ram ve 350 watt psu var, şimdi tek eksiğim PSU :/ yetmeyecek galiba 5770e? elimde fazladan bi 250 wattlık gayet güzel eski bi psu var acaba bu psuya Start verip dışardan ekran kartını bu psu ile çalıştırsam sorun olur mu? Birde bu kart Sistenle ilişkili çalışırmı yoksa sorun verme potandsiyeli daha mı yüksek?
-----------------------------bende 5750 si war hala kullanıyorum gayet de memnunum. 57XX serisi çok fazla güç çekmez benim kartım tam yükte 86 watt çekiyo seninkininde 91-94 aralığında olması lazım gerçek ölçümlerde.
ikinci power dışardan bağladığında sıkıntı olmaz bende parasız kalmış olduğum dönemde 1900xt mi aynı şekilde çalıştırıyodum...
ama bence 350 ile bi dene bakalım bana çalıştırır gibi geliyo.
-----------------------------hocam kasa da iki hdd 3 ram 3 fan 1 tv kartı 6 adet sürekli çalışan usb bağlantısı dvd rw var, kasaya fazladan bi disk daha takınca alet mavi ekran evriyo :/ bu da çalıştıramayacağını gösdteriyo.. yapabileceğim tek şey ikinci poweri devreye sokmak.. Kasa ufak değil de büyük kasalardan olsaydı yine diğer power i kasanın içine sığdırırdım ama kada da mini kasa.. boktan bi yola girdim :/
-
Bütçe ?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
64-128-256-384-512 bit değerleri mimari açıdan önemlidir.
performansa direk katkıları yoktur. yıllar önce 2900 serisi radeonlar vardı 512 bit le geldiler ama ati tarihinin en büyük hüsranı oldu.
4850 256 bit 5750 128 bittir aynı fiyatlarda aynı performanslarda kartlardır aralarında fark görülmez.
o yüzden bit değerini lütfen geçiniz gelen müşterilerime de aynı şeyi söyluyorum. kandırılmak istiyosanız gidip 9800gt alın ne güzel 256 bit!
şimdi gelelim fasulyenin faydasına.
fiyat limitin ne? nasıl bi kart istiyosun? yani 2-3 monitör desteğimi olsun dx11 mi olsun hayvan gibi oyun mu oynayacaksın? sessizlikmi önemli olan?
bunları yaz cevap werelim.
-----------------------------hoca bende sorayım, ikinci el bi sapphire 5770 aldım dün kargoda geliyo şuy anda, Bu kart ansıldır? elimde sıradan bi x16 PCI destekli anakart var, üstünde amd4800+ 64 x2 işlemci var, 4 gb ram ve 350 watt psu var, şimdi tek eksiğim PSU :/ yetmeyecek galiba 5770e? elimde fazladan bi 250 wattlık gayet güzel eski bi psu var acaba bu psuya Start verip dışardan ekran kartını bu psu ile çalıştırsam sorun olur mu? Birde bu kart Sistenle ilişkili çalışırmı yoksa sorun verme potandsiyeli daha mı yüksek?
-----------------------------bende 5750 si war hala kullanıyorum gayet de memnunum. 57XX serisi çok fazla güç çekmez benim kartım tam yükte 86 watt çekiyo seninkininde 91-94 aralığında olması lazım gerçek ölçümlerde.
ikinci power dışardan bağladığında sıkıntı olmaz bende parasız kalmış olduğum dönemde 1900xt mi aynı şekilde çalıştırıyodum...
ama bence 350 ile bi dene bakalım bana çalıştırır gibi geliyo.
-----------------------------hocam kasa da iki hdd 3 ram 3 fan 1 tv kartı 6 adet sürekli çalışan usb bağlantısı dvd rw var, kasaya fazladan bi disk daha takınca alet mavi ekran evriyo :/ bu da çalıştıramayacağını gösdteriyo.. yapabileceğim tek şey ikinci poweri devreye sokmak.. Kasa ufak değil de büyük kasalardan olsaydı yine diğer power i kasanın içine sığdırırdım ama kada da mini kasa.. boktan bi yola girdim :/
-----------------------------he eywallah o zaman dışardan bağlayacaksın
