Ekran Kartı Overclock
-
Ati HD2400 Pro gibi anca masaüstünü görebildiğimiz bir ekran kartına. Overclock programsız nasıl yapılır ? Bios nasıl updeytlenir falan feşman destek sağlayacak arkadaş var mı ?
-
VGA bios update riskli bence sen ya ATİTOOL veya Riva Tuner ile ekran kartına ekranda artifact oluşana kadar O.C. yap ve ekran kartının O.C. sınırını bul en güzeli bence bu.
AtiTool
http://www.techpowerup.com/downloads/Tweaking/ATITool/
Riva Tuner
http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.09-download-163.html -
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
VGA bios update riskli bence sen ya ATİTOOL veya Riva Tuner ile ekran kartına ekranda artifact oluşana kadar O.C. yap ve ekran kartının O.C. sınırını bul en güzeli bence bu.
AtiTool
http://www.techpowerup.com/downloads/Tweaking/ATITool/
Riva Tuner
http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.09-download-163.html
-----------------------------bunlarla ne kadar fps alabilirim ki daha önce denedim black ops kasıordu aşırı değil. orta ayarlarda oynanabiliyordu bunları kullanarak son seviyeye getirdim artık programcık hata falan veriyordu kasma sorunu falan kalktı ama ben bios falan updateleyip herseferinde uğraşmamak icin destek istiyorum
-
Spyware__007 bunu yazdı:
-----------------------------
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
VGA bios update riskli bence sen ya ATİTOOL veya Riva Tuner ile ekran kartına ekranda artifact oluşana kadar O.C. yap ve ekran kartının O.C. sınırını bul en güzeli bence bu.
AtiTool
http://www.techpowerup.com/downloads/Tweaking/ATITool/
Riva Tuner
http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.09-download-163.html
-----------------------------bunlarla ne kadar fps alabilirim ki daha önce denedim black ops kasıordu aşırı değil. orta ayarlarda oynanabiliyordu bunları kullanarak son seviyeye getirdim artık programcık hata falan veriyordu kasma sorunu falan kalktı ama ben bios falan updateleyip herseferinde uğraşmamak icin destek istiyorum
-----------------------------
E tamam işte aynı şeyi söylüyorum riva tuner ile oc ayarlarını kaydedip açılışta oc hızlarında açılmasını sağlayabilirsin ve böylece vga bios update yapmak zorunda kalmasın ama yok ben illa vga bios update yapacağım diyorsanda bu siteden
http://www.techpowerup.com/vgabios/index.php?page=1&architecture=&manufacturer=&model=&interface=&memSize=0
ekran kartının markasını ve biosunu bul sonra bios update yaparsın. -
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
Spyware__007 bunu yazdı:
-----------------------------
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
VGA bios update riskli bence sen ya ATİTOOL veya Riva Tuner ile ekran kartına ekranda artifact oluşana kadar O.C. yap ve ekran kartının O.C. sınırını bul en güzeli bence bu.
AtiTool
http://www.techpowerup.com/downloads/Tweaking/ATITool/
Riva Tuner
http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.09-download-163.html
-----------------------------bunlarla ne kadar fps alabilirim ki daha önce denedim black ops kasıordu aşırı değil. orta ayarlarda oynanabiliyordu bunları kullanarak son seviyeye getirdim artık programcık hata falan veriyordu kasma sorunu falan kalktı ama ben bios falan updateleyip herseferinde uğraşmamak icin destek istiyorum
-----------------------------
E tamam işte aynı şeyi söylüyorum riva tuner ile oc ayarlarını kaydedip açılışta oc hızlarında açılmasını sağlayabilirsin ve böylece vga bios update yapmak zorunda kalmasın ama yok ben illa vga bios update yapacağım diyorsanda bu siteden
http://www.techpowerup.com/vgabios/index.php?page=1&architecture=&manufacturer=&model=&interface=&memSize=0
ekran kartının markasını ve biosunu bul sonra bios update yaparsın.
-----------------------------tşkler
