Ekran Kartı( Paylaşımlı&Paylaşımsız) Yardım.
-
Ben sürekli oyun oynamayı veya oyun gibi yüksek görüntü kalitesi gerektiren programlar kullanıcam oyuzden nasıl bir ekran kartı almalıyım karar veremedim ve bilene danışmak istedim
paylaşımlı ekran kartı alıp üzerine extra sırf ekran kartı için ram alsam daha ıyı olurmu yoksa
direk paylaşımsız ekran kartı almamımı önerirsiniz...
pasif sogutuculumu aktif sogutuculumu olmalı ciddi fark edermi.
önere biliceğiniz bi marka...
-
tabiki paylaşımsız alıcaksınız..
paylaşımlı alıp ram takviyesi yapmak size sadece cümle anlamında performans sağlar..
kesinlikle pasif soğutuculu almayın.. Ki günümüzde dual 8CM'lik fanlı sogutma sistemleri bile varken..
Pasif ile aç kalmayarak istediğiniz zaman üzerinde yumurta pişirebilirsiniz..
Oyun ve oyun gibi yüksek görüntü kalitesi derken bile 2ye bölünebiliyor kartlar..
oyun ve çizim için olmak üzere.. 2side çok farklı kulvarlarda ve özelliklerdeler öncelikle bunu kafanızda çözmelisiniz.
Lakin sanmıyorum bir çizim kartı seçeceğinizi..
Eğer bütçeniz hakkında bilgi verirseniz.. Burdan ekran kartı tavsiyesi/önerisi kesinlikle çıkıcaktır.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------tabiki paylaşımsız alıcaksınız..
paylaşımlı alıp ram takviyesi yapmak size sadece cümle anlamında performans sağlar..
kesinlikle pasif soğutuculu almayın.. Ki günümüzde dual 8CM'lik fanlı sogutma sistemleri bile varken..
Pasif ile aç kalmayarak istediğiniz zaman üzerinde yumurta pişirebilirsiniz..
Oyun ve oyun gibi yüksek görüntü kalitesi derken bile 2ye bölünebiliyor kartlar..
oyun ve çizim için olmak üzere.. 2side çok farklı kulvarlarda ve özelliklerdeler öncelikle bunu kafanızda çözmelisiniz.
Lakin sanmıyorum bir çizim kartı seçeceğinizi..
Eğer bütçeniz hakkında bilgi verirseniz.. Burdan ekran kartı tavsiyesi/önerisi kesinlikle çıkıcaktır.
-----------------------------çok teşekkür ederim...
evet tahmin ettiğiniz gibi aslında oyun daha fazla ilgi alanıma giricek...
pasifmi aktifmi diye sordum çünki gürültüsü bana çook abartılı olarak söylendi tabi fazla araştırmışta deyilim ama uyuyamazsın vs gibi fazla abartılı şeyler söylendi
bütçeme gelince aslında ben min 256 bit 1 gb olucağı için 300 tl yi gözden çıkarttım ama daha fazla uçuk olmaması gerekiyor çünki toplayacağım bilgisayar fazla aşmamak şartıyla 2 milyar civarı olucak oyuzden ekran kartıda fazla uçuk fiyat olmaması lazım...
-
+ - Altta verdiğim ayarda bir ekran kartı işini görür.
http://www.vatanbilgisayar.com/ekran-karti/xfx-hd-679x-zhfc-hd6790-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=54495
İstersen nvidia sistemlere de bakabilirsin. Çünkü bazen ati kartlar yeni çıkan oyunlarda ilk başka uyumsuzluk yaşayabiliyor, 3-4 gün sonra driver ile düzeltiliyor.
Gerçi yazdıklarına bakarak ekran kartlarını driver ve donanım olarak çok takip etmediğini anladığım için sen aynı ayarda nvidia bir kart al derim :)
