folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı( Paylaşımlı&Paylaşımsız) Yardım.



Ekran Kartı( Paylaşımlı&Paylaşımsız) Yardım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Ben sürekli oyun oynamayı veya oyun gibi yüksek görüntü kalitesi gerektiren programlar kullanıcam oyuzden nasıl bir ekran kartı almalıyım karar veremedim ve bilene danışmak istedim

     

    paylaşımlı ekran kartı alıp üzerine extra sırf ekran kartı için  ram alsam daha ıyı olurmu yoksa

    direk paylaşımsız ekran kartı almamımı önerirsiniz...

     

    pasif sogutuculumu aktif sogutuculumu olmalı ciddi fark edermi.

     

    önere biliceğiniz bi marka...

     

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    tabiki paylaşımsız alıcaksınız..

    paylaşımlı alıp ram takviyesi yapmak size sadece cümle anlamında performans sağlar..

    kesinlikle pasif soğutuculu almayın.. Ki günümüzde dual 8CM'lik fanlı sogutma sistemleri bile varken..

    Pasif ile aç kalmayarak istediğiniz zaman üzerinde yumurta pişirebilirsiniz..

    Oyun ve oyun gibi yüksek görüntü kalitesi derken bile 2ye bölünebiliyor kartlar..

    oyun ve çizim için olmak üzere.. 2side çok farklı kulvarlarda ve özelliklerdeler öncelikle bunu kafanızda çözmelisiniz.

    Lakin sanmıyorum bir çizim kartı seçeceğinizi..

    Eğer bütçeniz hakkında bilgi verirseniz.. Burdan ekran kartı tavsiyesi/önerisi kesinlikle çıkıcaktır.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    tabiki paylaşımsız alıcaksınız..

    paylaşımlı alıp ram takviyesi yapmak size sadece cümle anlamında performans sağlar..

    kesinlikle pasif soğutuculu almayın.. Ki günümüzde dual 8CM'lik fanlı sogutma sistemleri bile varken..

    Pasif ile aç kalmayarak istediğiniz zaman üzerinde yumurta pişirebilirsiniz..

    Oyun ve oyun gibi yüksek görüntü kalitesi derken bile 2ye bölünebiliyor kartlar..

    oyun ve çizim için olmak üzere.. 2side çok farklı kulvarlarda ve özelliklerdeler öncelikle bunu kafanızda çözmelisiniz.

    Lakin sanmıyorum bir çizim kartı seçeceğinizi..

    Eğer bütçeniz hakkında bilgi verirseniz.. Burdan ekran kartı tavsiyesi/önerisi kesinlikle çıkıcaktır.


    -----------------------------

     

    çok teşekkür ederim...

    evet tahmin ettiğiniz gibi aslında oyun   daha fazla ilgi alanıma giricek...

    pasifmi aktifmi diye sordum çünki gürültüsü bana çook abartılı olarak söylendi tabi fazla araştırmışta deyilim ama uyuyamazsın vs gibi fazla abartılı şeyler söylendi

    bütçeme gelince  aslında ben min 256 bit 1 gb olucağı için 300 tl yi gözden çıkarttım ama daha fazla uçuk olmaması gerekiyor çünki toplayacağım bilgisayar fazla aşmamak şartıyla 2 milyar civarı olucak oyuzden  ekran kartıda fazla uçuk fiyat olmaması lazım...

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    + - Altta verdiğim ayarda bir ekran kartı işini görür.

    http://www.vatanbilgisayar.com/ekran-karti/xfx-hd-679x-zhfc-hd6790-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=54495

     

    İstersen nvidia sistemlere de bakabilirsin. Çünkü bazen ati kartlar yeni çıkan oyunlarda ilk başka uyumsuzluk yaşayabiliyor, 3-4 gün sonra driver ile düzeltiliyor.

    Gerçi yazdıklarına bakarak ekran kartlarını driver ve donanım olarak çok takip etmediğini anladığım için sen aynı ayarda nvidia bir kart al derim :)


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 988 Toplam Mesaj: 4