Ekran Kartı Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Merhabalar müridler. 1-2 ay önce konu açmıştım. Nvidia GeForce 8800 GT ekran kartımın 3D hiçbirşeyi göstermediğini falan anlatmıştım.

    Neyse bu sorun hala mevcut. Bende bir arkadaştan eski ekran kartını bana getirmesini rica ettim. Enazından takarım 3D birşeyler çalışır diye.

    Kart MSI RX 2600 anakartımın modelide Epox EP-5P965+GLI kartı aldım taktım neyse simsiyah bir ekran. Çıkarttım eski ekran kartımı taktım çatır

    çatır çalışıyor. Sorun nerede bilen var mı? Şimdiden sağolun müridler..


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Up


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
Toplam Hit: 700 Toplam Mesaj: 2