folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Problemi (Yardım)



Ekran Kartı Problemi (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    s.a. arkadaşalr ekran kartının driverını yüklüyorum bilgisayar yeniden başlatıldıgında driverı görmüyo aslında yüklü gözüküyo ama bilmiyom anlamadım yardımlarınızı bekliyorum selametle...

    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Yüklü gorunup gormemesi olayını açıklar mısın?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    masaüstü sag tık özlelikler ayarlara girince ekran kartı gözükmüyo bilinmeyen diyo ama program ekle kaldır kısmında yüklü gözüküyo


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    o gayet normal senin ekran kartınla uyuşmayan bi driver kurmuşsun (:

    Abra Kadabra
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Memorial bunu yazdı:
    -----------------------------
    o gayet normal senin ekran kartınla uyuşmayan bi driver kurmuşsun (:
    -----------------------------
    yok hoja mümkün deil ekran kartını aldıgım zaman verilen cdiden kuruyorum ki yaklaşık 2senedir aynı donanımı kullanıyorum böle bi sorunla ilk defa karşılaştım

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    hacım nasıl olyor dooru driverı yüklediiden emin misin :S

    bööle internetten indirdiysen filam driverı olabilir bir yer görür bir yer görmeyebilir

    inşallah tam bi bilen çıkar


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    eminim ya iki senedir aynı cdiden yükmelem yapıyodum böle bi problem çıkmadı nvidinin sitesinden güncel versiyonunu indirdim yine olmuyo yüklüyom oluyo ayarlarını yapıyom pciyi yeniden başlatınca böle bi problemle karşılaşıyom taw oldum a.q. ya

    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Hoca Nvidia sa bi nvidia nın sitesinden paketi indir bide ondan kur...

    Abra Kadabra
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Memorial bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca Nvidia sa bi nvidia nın sitesinden paketi indir bide ondan kur...
    -----------------------------
    onuda denedim hoja denemez olurmuyum ama fayda yok

    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Hoca pcyi ilk kurduğunda kurdun mu hiç, yani yüklenen bi program filan buna neden oluo olabilir diye düşündüm ama yapmışsındır heralde bunuda, ilginç bi durum atiyle zamanında çok fazla uyum sorunu yaşamıştım ama nividiayla hiç yaşamadım...

    Abra Kadabra
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Memorial bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca pcyi ilk kurduğunda kurdun mu hiç, yani yüklenen bi program filan buna neden oluo olabilir diye düşündüm ama yapmışsındır heralde bunuda, ilginç bi durum atiyle zamanında çok fazla uyum sorunu yaşamıştım ama nividiayla hiç yaşamadım...
    -----------------------------
    yaptım hoja bende çok şaşırdım ya böle bişeyin olmasına bakalım çözüm bulamazsak format atcaz

    ..
Toplam Hit: 1306 Toplam Mesaj: 11