Ekran Kartı Seçimi ? Çok Kararsızım..
-
mrb muridler ekran kartı alıcamda su 3 modelde kaldım.. bana bu 3 ürünün bechmark testlerini bulabilir misiniz alıcagım anakart crossfire destekli olucak o yüzden terchim ati chipsetli ekran kartları max butcem 120 dolar + kdv
modeller:
HIS HD4770 512 MB 128Bit GDDR5 16X ( bu 128 bit bunu pek düşünmüyorm )
Sapphire HD4830 1 GB 256Bit GDDR3 HDMI 16X
Zotac 9600GT SYNERGY 1 GB 256Bit DDR3 16X
-
bu 3 secenekten en iyisi sapphire....
:) fakat ben ne yaparsam yapim ati almam onuda belirtiyim ...
-
neden hocam?
-
Düşünmeden Sapphire al derim. 4830 teknolojix de peşin fiyatı 209 Lira..
-
evet saphir tavsiye hem 256 bit
PCI Express 2.0
Shader Model 4.1
ATI CrossFireX™ multi-GPU
ATI PowerPlay™ energy conserving technology
ATI Stream technology -
hocam güzel bir oyun keyfi istiyorsan 256 bit al..
kartı alırken mümkünse kutu içeriğinden sogutucunn buyuklugune de bak :) aynı ozellıktekı karttan hangisini sogutucusu buyukse onu al :)
markaya da pek takılma derim
