Ekran Kartı Sorunsalı
-
arkadaşlar bundan 1 ay önce, sıvı teması yüzünden laptopu casper servise verdim.
anakartı değiştirmişler (dolayısıyla ekran kartı da değişti)
ekran kartı cok boktan geldi açıkcası fikirlerinizi almak istiyorum
nvidia geforce gt 130m
- win7 kullanıyorum. görev çubuğundaki simgelerin üzerine gelince küçük önizlemeler yerine, pencere başlıkları geliyor (sanki sürücü kurulu değişmiş gibi...)
- online oyun oynuyorum. eski ekran kartım nvidia 9650m GT ile sorunsuzca 3-4 oyun acabiliyordum (silkroad)
bununla 2. bir oyunu açınca pc kafayı yiyor.
- aynı şekilde oyun açıkken msn falan donmalar yaşıyor.
acaba sorun ekran kartında mıdır. merak ettiğim bu. sürücüyü nvidia'nın sitesinden indirdim
-
para aldılar mı senden , almasalar bile daha iyisini verirler kötüsünü degildiye biliyorum ?
-
Driverleri Kontrol Et yüklü mü Diye Farklı Felan Yükleyince Çalışmaz iyi Çalışmaz birde Bios update Yap Tüm Sorunlara Çaredir bios Update Aygıt Yoneticisinden Bak Erkan Karti Gorunuyor mu nvidia geforce gt 130m
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
Driverleri Kontrol Et yüklü mü Diye Farklı Felan Yükleyince Çalışmaz iyi Çalışmaz birde Bios update Yap Tüm Sorunlara Çaredir bios Update Aygıt Yoneticisinden Bak Erkan Karti Gorunuyor mu nvidia geforce gt 130m
-----------------------------zaten gelir gelmez format attım son sürüm ekran kartını kurdum. bios update'i bi deniyim ama alakası olduğunu zannetmiyorum.
şuan ekran kartı gözüküyo aygıt yöneticisinde
-
Benim Msi Laptopum Vardi sifir almiştim Ekran Kartını Yükledigim halde Hep Ünlem işareti Oluyordu Xp Vede Vistada Pil Mandalı kırılmişti Garantiliydi Servise Verdim Verirken Ekran Kartı ünlem işeretini De Rapor Ettim Adamlar Yapamamış Bulamadık Dedi Her Türlü Sürücüyü yükledik Olmadı Dedi Bende aldıktan Sora Bios yükledim son Versiyonu Buldum Sonra Düzeldi Performansı Artti Birde Ana Kart Biosları Oldugu Gibi Ekran Karti Bisoarı Da Vardir onlarda Update Edilir. Sorunları Genelde Düzelir bozuk Ekran KArtlarının Kırılma Çızgı isinma Fan Sorunları Görüntü Sorunları Felan Hallolur Büyük Oranda ..
-
arkadaşlar internette çok aramama rağmen nvidia geforce gt 130m ve insyde Q3G51 sürümlü biosları bir türlü bulamadım.
yardımcı olabilecek var mı?
-
konuyu yeniden hortlatmak mecburiyetindeyim arkadaşlar.
deneye deneye xp ye kadar düştüm. yine en ii xp de çalışıo pc (oyunlar için)
ben bu pc de önceden bi oyundan 3-4 tane açabiliyordum kasmadan.
şuan aynı oyundan 2. yi açtıgımda cpu %100'ü görüyor. ben de Nvidia'nın PhysicX'ini kaldırıyorum. Sonra düzelio gibi oluyor.
Fakat gene coşuyo pc. tüm fikirlere açığım. lütfen en saçma fikirleri bile söyleyin deniyecem o kadar çaresizim.
teknik servisten geleli, DVD yazamıyorum, ethernet bozuk, ciddi performans sorunları var.
ethernet ve dvdyi geçtim sadece oyunda perforrmans almak istyorum.
lütfen bir öneri!
