Ekran Kartı Sorunu
-
selam müridler.
sorunum var.
google earth kullanıyorum. işimin bir parçası.
bir süredir kullanamıyorum. milletiin pcsinde varsa çalışan google earth, işimi onların pcsinden hallediyorum filan..
bugün vakit buldum ve biraz sıkıştırdım.
en son şunu dedi; ekran kartınız open gl modunda, direct x modunda çalıştırın filan dedi.
benim pc exper marka bi laptob.
görüntü özelliklerini biraz kurcaladım ancak öyle bi mod değiştirilecek bir sekme bulamadım.
anlayan var mı bu işlerden?
not: daha önceden böyle bi ayar filan yapmadan, sadece dns ayarı ile girebiliyordum. hatta milletin google earth sorununu da çözdüm. şimdi onlar kullanıyor ben kullanamıyorum :s
-
ekran kartın başka 3D bişey çalıştırıyormu ? bendede aynı sorun var. Directx modunda çalıştırmayı dene. ben öyle açıyorum...
-
driver güncelle directx yükle olur belki
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartın başka 3D bişey çalıştırıyormu ? bendede aynı sorun var. Directx modunda çalıştırmayı dene. ben öyle açıyorum...
-----------------------------hocam sorunum bu zaten :) bilgisayar da aynı şeyi söylüyor. ancak nasıl yapılır bilmiyorum :)
