Ekran Karti Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    slm arkadaslar benim sorunum pc de on board  yaninda nvidia 9800 gt  ekran kartida  takili  ama  pc sadece on boardda calisiyor nvidia da sinyal yok yaziyor bios u default yaptigimda calisiyor ama pc kapanip acilinca ayni  sorun devam ediyor bios ta böle bi yazi var sizce sorun neyden kaynaklaniyo


    aklın yolu birdir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    up..


    aklın yolu birdir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    sorun  hala devam ediyor yokmu  bi  fikri  olann...


    aklın yolu birdir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_644
    emre_644's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    çıkar bi ekran kartını başka makineye tak... aynı sorunu  orada da veriyosa bi ekran kartı sogucusunu sök bazen termal macun dışarı taşıyo kısa devre yapıyo ona bak . Ha baktın yine olmuyo son çare fırına at ekran kartını berlki düzelir


    Hangisi daha kötü, Cehennem mi, Hiçlik mi?...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    hocam ekran kartini test ettim  sorunsuz  calisiyor


    aklın yolu birdir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Anakartın Gigabyte,mı ?

    Bios,dan önceliği harici ekran(9800GT kartına ver sonra yine dene bakalım sonuç ne olacak ? 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    denedim  hocam  acilirken  uzun  bi  bipp  sesinden  sonra  on boarda  geciyo


    aklın yolu birdir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    Bios pilini yenile... Ayarları yeniden yap...

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    bu  gun  onuda  yaptim  fayda  etmedi:(((


    aklın yolu birdir
Toplam Hit: 927 Toplam Mesaj: 9