Ekran Kartı Sorunu
-
selam beyler benim ekran kartim nvdia geforce 2 mx/mx400 bu arkadas oyundan ciktigimda makineyi kitliyor mavi ekran geliyor yok aygitin driverlarini kontrol ediniz cart curt ettik ama halen oyle makinam windows xp acaba ekran kartimin fiziksel bir sorunu olabilirmi ??? donanimci muridlerin herhangi bir fikri varmi ? simdi den tesekkurler !
-
Bir milyon tane sorun olabilir hoca..
Ama eğer driverdan süpheleniyorsan önce
www.nvidia.com a girip buradan ekran kartının driverını indir...
Sonra sistemi formatlayıp güncel driverını sistemine kur....
-
hakkaten yafff bir milyon tane problem söledin sadece ekran kartı sorununa benzemiyo sen yeni bi bilgisayar al en iyisi böle intel 3,4 öfff :))
-
kasayı aç ekran kartı fanına bak birde istersen dönüyomu
-
oyundan ciktigimda makineyi kitliyor
Driver güncelleştirmesi yap..sorun devam ederse işletim sisteminden kaynaklıdır..ancak şunuda yaz..sadece tek bir oyundamı oluyor yoqsa bütün oyunlardamı oluyor?
-
arkadaslar ilgilendiginiz icin tesekkur ederim biraz gec cevap verdim ozur dilerim her turlu oyunda yapıor nvidia.com da bulamadim kart driver ini elimde var driver cd si makineme kurdum bilgisayar gordu dedigim gibi her turlu oyunda yapior oyuna giriorum oynuyorum cikarken tak mavi ekran bi de media playerda sarkı atladigi zaman yapior ben bi oyundayken media player da sarki bitior diger sakiya gectimi tak bu sefer mavi ekran degil makine oole kalio
-
abi ekran kartı değil sen işletim sistemini yeniden kur
-
abiler sizce ati 256 krom fanlilar nasıl _ ?? ? sizce atimi grcfmi ?
-
hacı ati 256 da ne? ama...ayrıntılı yaz. agp mi istion pci mi?..bütçen ne ona göre cevap yazalım
Toplam Hit: 1771 Toplam Mesaj: 9
