Ekran Kartı Sorunu Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    GeForce4 MX4000 128mb bir ekran kartım var.pes6 medieval total war tekken gibi oyunlarda kasıyor.kasması normalmi.yineleme hızı 72 de.bu 72 hertz göz sağlığı için yeterli bir hızmı.yardımlarınız bekliyorum.

    twitter.com/KezzapliMakarna
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    kasmanın nedenini sadece ekran kartına bağlayamazsın, bunun yanında ram ve işlemcinde önemli yer tutar.. elbette ekran kartının belleğide önemli ama diğer birimlerin de payı var bunda..

    60-70 arası herz iyidir.. dert etme 72 den... bilgisyarın onu otomatik olarak ayarlar zaten...


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    diğer bileşenlere bakmaya luzum yok, ekran kartın yetersiz hocam kasması normal.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    kasmanın nedenini sadece ekran kartına bağlayamazsın, bunun yanında ram ve işlemcinde önemli yer tutar.. elbette ekran kartının belleğide önemli ama diğer birimlerin de payı var bunda..

    60-70 arası herz iyidir.. dert etme 72 den... bilgisyarın onu otomatik olarak ayarlar zaten...

    işlemci 1.7 intel.512 mb ram var.bu arada ekran kartının belleğine nerden bakabilirim.birimi nedir.
    -----------------------------

    twitter.com/KezzapliMakarna
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    diğer bileşenlere bakmaya luzum yok, ekran kartın yetersiz hocam kasması normal.
    -----------------------------

     önerdiğin bir 128 mb ekran kartı varmı.şöyle fiyatı uçuk olmayan.


    twitter.com/KezzapliMakarna
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    fiyat aralıgı soylersen ona gore soyleyebilirim. ama mx serisi gibi dusuk fiyat istiyorsan en assa fx5500 yada 5900 almalısın ki bunlar gunumuzde en alt seviye kartlar.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    dkn hoca maalesef bilgisayar komplike bi sistemdir o yüzden tüm parçalar birbiriyle uyum içinde olmalıdırlarki hepsinden tam manasıyla randıman alabilesin.Mesela düşük bir işlemcili pc ye ne kadar ram takarsan tak belli bi seviyeden sonra hız artışı pek olmaz... Ekran kartının da belleği vardır, yazmış olduğun 128 mb onun belleğidir.. bazı durumlarda ekran kartları bilgisayarın da belleğini kullanır.. Bu da çok kasan oyunlar için geçerlidir.Bellek yetmediğinde ekran kartı ramden yardım alır.. Ayrıca merkezi işlem birimi olan cpu ise tüm işlemleri kontrol eder, ki onun düşük olması diğerlerini de etkiler

    işlemcin ve rame göre senin ekran kartın biraz düşük.. 256 mb lık bi kart alabilirsin.. kartlar da herhangi bir yazılım silinimim olmadığı için (hdd-cdrom gibi) ikinci ellerini alıp rahatlıkla kullanabilirsin... senin kartın aynısı bugün birisi 10 ytl ye aldı :)  İkinci ellerini uygun fiyata alabilirsin


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ilginize teşekkürler.yeni ekran kartı alacam başka çaresi yok.

    twitter.com/KezzapliMakarna
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    bilie_jean bunu yazdı:
    -----------------------------
    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    kasmanın nedenini sadece ekran kartına bağlayamazsın, bunun yanında ram ve işlemcinde önemli yer tutar.. elbette ekran kartının belleğide önemli ama diğer birimlerin de payı var bunda..

    60-70 arası herz iyidir.. dert etme 72 den... bilgisyarın onu otomatik olarak ayarlar zaten...

    işlemci 1.7 intel.512 mb ram var.bu arada ekran kartının belleğine nerden bakabilirim.birimi nedir.
    -----------------------------
    -----------------------------

    ekran kartı belleğine  başlat çalıştır  dxdiag  yazarak bakabilirsiniz.

    çıkan soruya her zamanki gibi evet dicez ve yukardaki sekmelerden ekran'ı seçicez 


    ..
Toplam Hit: 1544 Toplam Mesaj: 9