Ekran Kartı Sorunum
-
Arkadaşlar elimde bi laptop var ve orjinal kendi sitesinden bütün driverlerini yüklediğim halde ekran kartını standart olarak görüyor bunun sebebi ne olabilir nasıl giderebilirirm ekran kartımın markası NVIDIA GEFORCE 310M nvıdıa nın sitesindende indirdim olmadı
sorunumda STANDART VGA GRAFİK BAĞDAŞTIRICISI yazıyor ekran kartın üzerinde ve dikkat işareti var
-
server 2008'mi yukledin hoca?
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
server 2008'mi yukledin hoca?
-----------------------------windows7 ultimate 64 bit hocam
-
hocam win7 64 bit ultimate için chipsetini bulursan onu yükle. ozaman düzelmesi lazım. sende amma işletim sistemi yüklemişsin haa :)
-
ayni sorun server 2008 r2 de basima geldide ondan sordum. hoca vga'yi uninstall et restart et guvenli mod'da ac ve ekran karti driver'ini yukle.
http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-260.99-whql-driver.html
-
hocam nvidia sitesinden indirdiğin driverı Winrar veya 7z ile dosyaları bir klasöre çıkart sonra aygıt yöneticisine gel Vga Bağdaştırıcısana tıkla Sürücü Güncelle'ye tıkla ordan dosyanın yolunu göster kur...
