folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Tavsiyesi Yardım



Ekran Kartı Tavsiyesi Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kardeşler ekran kartını yenilemeye karar verdim özellikle generals zero hour da yaşadığım büyük hüsrandan sonra fx 5200 e veda etme zamanı geldi.. şimd ibütçeme göre 2 tane ekran kartı ön plana çıkıyor

    ati radeon 9600 XT 256 mb
    nvidia geforce 5900 XT

    hangisini önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim. :)

    çok uzakta uzak denizlerde...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Baska alternatifin yoksa 9600xt. varsa 6600gt lere bak AGP varsayiyorum.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bnce nvidia daha bi sağlam ;)

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    bnce nvidia 5900 XT.ati yi pek sevmem alan arkadaşlarda hep sorun çıkardı.

    aslında 5200 de zero rahat oynayabilmen lazım ama yüksek kalitede sorun yapıodur herhalde.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Sistemin birisinde 3 yildir 9600xt takili en ufak bir sorun cikarmadi...Simdiye kadar hep Ati(sapphire) kartlari aldim hicbirisi sorun vermedi hem nvidia ya gore overclock potansiyelleri daha yuksek Ati kartlarin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bak bnmkı nvıdıa winfast px7300 gs 256 mb.. cok saglam calsıo bı sorun olmadı nerdeyse tum oyunları hıghestta oynuom (H) ama bı kotulugu 64 bit :/

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    benim ati radeon 9200 128 mb walla ben çok memnunum hiç sorun yaşamadım gayet güzel
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Sapphire ATi Radeon X800XL Al Rahat et

    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Uzun uzun yazcaktım ama sana önerim sadece şunlar olduu için uzatmıyorum :D
    atı radeon sapphire series x550 256mb
    ati radeon x1300
    Bu kartlar güzel,x550 işini görür bende o var,far cryı fln rahat oynadım,bi vice cityde kasma olayı oluyo,o oyundan kaynaklanıyo ama 45dk oynuyom rahat,ondan sonrada kasınca ctrl alt del yapıom düzeltiyom oyuna tekrar dewam edebiliom.Yani para durumuna göre x550 70$ flndı,x1300de sanırsam 150$fln.(x550yi ben aldıımda o fiyattaydı,x1300 sonradan çıktıı için fiyatını tam bilmiyorum ama o civarlardaydı ;)

    :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devil_bugatti
    devil_bugatti's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2005
    Erkek
    walla abicim bence atiden vazgeçme en iisi o

    Mesafe her zaman iyidir... Ne haddini aşan olur azizim, Ne de canını sıkan...
Toplam Hit: 1304 Toplam Mesaj: 10