Ekran Kartı Tavsiyesi Yardım
-
kardeşler ekran kartını yenilemeye karar verdim özellikle generals zero hour da yaşadığım büyük hüsrandan sonra fx 5200 e veda etme zamanı geldi.. şimd ibütçeme göre 2 tane ekran kartı ön plana çıkıyor
ati radeon 9600 XT 256 mb
nvidia geforce 5900 XT
hangisini önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim. :) -
Baska alternatifin yoksa 9600xt. varsa 6600gt lere bak AGP varsayiyorum.
-
bnce nvidia daha bi sağlam ;)
-
bnce nvidia 5900 XT.ati yi pek sevmem alan arkadaşlarda hep sorun çıkardı.
aslında 5200 de zero rahat oynayabilmen lazım ama yüksek kalitede sorun yapıodur herhalde. -
Sistemin birisinde 3 yildir 9600xt takili en ufak bir sorun cikarmadi...Simdiye kadar hep Ati(sapphire) kartlari aldim hicbirisi sorun vermedi hem nvidia ya gore overclock potansiyelleri daha yuksek Ati kartlarin.
-
bak bnmkı nvıdıa winfast px7300 gs 256 mb.. cok saglam calsıo bı sorun olmadı nerdeyse tum oyunları hıghestta oynuom (H) ama bı kotulugu 64 bit :/
-
benim ati radeon 9200 128 mb walla ben çok memnunum hiç sorun yaşamadım gayet güzel
-
Sapphire ATi Radeon X800XL Al Rahat et
-
Uzun uzun yazcaktım ama sana önerim sadece şunlar olduu için uzatmıyorum :D
atı radeon sapphire series x550 256mb
ati radeon x1300
Bu kartlar güzel,x550 işini görür bende o var,far cryı fln rahat oynadım,bi vice cityde kasma olayı oluyo,o oyundan kaynaklanıyo ama 45dk oynuyom rahat,ondan sonrada kasınca ctrl alt del yapıom düzeltiyom oyuna tekrar dewam edebiliom.Yani para durumuna göre x550 70$ flndı,x1300de sanırsam 150$fln.(x550yi ben aldıımda o fiyattaydı,x1300 sonradan çıktıı için fiyatını tam bilmiyorum ama o civarlardaydı ;) -
walla abicim bence atiden vazgeçme en iisi o
Toplam Hit: 1304 Toplam Mesaj: 10
