Ekran Kartı Yanabiliritesi
-
ekran da sürekli gidip gelme ve pc de kasma oluyordu(gidip gelme derken ekran kapanıyor bir süre sonra açılıyor) ben res attım pcye bu şefer ekranda renkli renkli 2-3 çizgi oluştu biraz bekledim ekran komple çizgi doldu hemen pc yi kapattım ekrna kartını çıkarıp on board oalcak açtım şimdi sorun yok pc de ama ekran kartım yanlış olabilirdi o kadar ısınmıştı ki onu tutan vida bile sıcaktı
-
yanar tabiki ve yanmış gibi gözüküyor.
-
gecen Biri konu açmıştı Yanmıs Ekran Kartlartını çöpe atmayın dıe Bır konu Neyse
Sımdı Ekran katını Sök ve fan altında Bulanan cp Macun sur ve tekrardan yerıne tak Aynı hatayı Alırsan Arkadaın konusuna yonel -
Islemcinde isiniyor olabilir ayna anda o yuzden mavi ekran alabilirsin. Ekran kartinin fanini biraz yukselt devamli sogusun. Kasanin kapagini acik birak biraz.
-
adama bunu yazdı:
-----------------------------gecen Biri konu açmıştı Yanmıs Ekran Kartlartını çöpe atmayın dıe Bır konu Neyse
Sımdı Ekran katını Sök ve fan altında Bulanan cp Macun sur ve tekrardan yerıne tak Aynı hatayı Alırsan Arkadaın konusuna yonel-----------------------------
o yanan kartlar içinde değilde arızalı kart içindi sanırım
nasıl yani kartın yandığında ve buna eminsen kurtarma ihtimaklin yok gibi
arızalandı ve sorunu bilmiyorsun ve bir ihtimal olarak
lehimler çatlamışolabilir diyerekten kartın eriyecek bütün aksam larını çıkartıp fırına veriyorsun o lehimler tekrar eriyip birleşiyor vsvsvs
ben olayı böyle anlamıştım tamamen yanlış anlamışta olabilirm
-
anlıyor isen üstündeki kapasitör ve mosfetleri kontrol et.
herhangi bir şişkinlik siyahlık veya kısa devre varmı gözden geçir.
-
Ekran Kartı Yanabiliritesi bu ne a.q
-
gozkopat bunu yazdı:
-----------------------------
Ekran Kartı Yanabiliritesi bu ne a.q
-----------------------------
:) -
Benim açtığım konuda bi video var senin ekran kartın zaten uff olmş dene bence mutlaka kaybedecek bir şeyin yok denersen de sonucu yazarsan sevinirim
http://www.tahribat.com/Forum-Bozulan-Ekran-Kartinizi-Atmadan-Once-Firina-Verin-146447/
-
Tüm mesajlara küfür gibi cevap veriyorum ekran kartı sadece kule var fan yok zaten geforce fx5200 birinden almıştım atıyordu sayı bende bana yarayan tek şeyi aldım neyse kartın üstündeki yuvarlarım birini söktum ve belki cpu çıkar diye birazcık büktüm yani artık yok bir kart
