folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ekran Kartı Yukseltme



Ekran Kartı Yukseltme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Arkadaşlar Benım Ekran Kartım Onboard 512 Mb Prototype Oyunun Butun Ayarlarını En Düşük Seviyeye İndirdim Ama Yinede Donma var Butun işlemleri Sonlardırdım Ama Yınede Aynı Game Booster Gibi Programlar Denedim Olmadı Bi Yardımcı olun Tek lazım Olan Bu Oyunu Rahat Oynamak

    NOT= Ekran Kartı Aygıt Yöneticisinde Şöle Yazıyor=NVIDIA GeForce 7025/NVIDA nForce 630a


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    hocam onboard bir ekran kartı ile oyun oynamanız ço zor gözükmekte ki istediğiniz oyun bol grafikli olan bir oyun.

    512MB'ıda  sanırım sistemdeki RAm üzerinden kullanıyordur ve kendi hafızasının 64 max 128MB bir ramdir.

    yani o/b bir ekran kartı ile bu tarz oyunları oynamak biraz zordur.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam onboard bir ekran kartı ile oyun oynamanız ço zor gözükmekte ki istediğiniz oyun bol grafikli olan bir oyun.

    512MB'ıda  sanırım sistemdeki RAm üzerinden kullanıyordur ve kendi hafızasının 64 max 128MB bir ramdir.

    yani o/b bir ekran kartı ile bu tarz oyunları oynamak biraz zordur.


    -----------------------------

    Doğru Hocam Ama Yanı Bi Yolu Olmalıdır be :D Ya Oyunu Oynamak için Deli Oluyorum Hocam Bi Yoll Bulun Ne Olursa Yaparım


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    BlacKShelD bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam onboard bir ekran kartı ile oyun oynamanız ço zor gözükmekte ki istediğiniz oyun bol grafikli olan bir oyun.

    512MB'ıda  sanırım sistemdeki RAm üzerinden kullanıyordur ve kendi hafızasının 64 max 128MB bir ramdir.

    yani o/b bir ekran kartı ile bu tarz oyunları oynamak biraz zordur.


    -----------------------------

     

    Doğru Hocam Ama Yanı Bi Yolu Olmalıdır be :D Ya Oyunu Oynamak için Deli Oluyorum Hocam Bi Yoll Bulun Ne Olursa Yaparım


    -----------------------------

    en kolay yolu bir ekran kartı almaktır sizin için yani çok üst düzey anakartlarda ancak bu tarz oyunları oynayabilirsiniz.
    zaten harici ekran kartı almamızın sebebide oyunlar değilmi zaten :)
    Daha düşük gereksinim isteyen daha eski oyunlara yönelebilirsiniz veyahut ucuz birşey ddr2-3 512mb 128bit bir ekran kartı ile hem fazla ücret ödemeden hemde bu tarz oyunları orta düzeyde oynayabilirsiniz.

    Misal Nvidia 9500GT 


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
     
    -----------------------------

     

    en kolay yolu bir ekran kartı almaktır sizin için yani çok üst düzey anakartlarda ancak bu tarz oyunları oynayabilirsiniz.
    zaten harici ekran kartı almamızın sebebide oyunlar değilmi zaten :)
    Daha düşük gereksinim isteyen daha eski oyunlara yönelebilirsiniz veyahut ucuz birşey ddr2-3 512mb 128bit bir ekran kartı ile hem fazla ücret ödemeden hemde bu tarz oyunları orta düzeyde oynayabilirsiniz.

    Misal Nvidia 9500GT 


    -----------------------------

    Hocam bu Dediğinin Olabilir Saol Ama 100 Lira Benım Gıbı Bırı İçin Fazla Gelıyo 50 Filan Yokmu :D


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    BlacKShelD bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
     
    -----------------------------


    en kolay yolu bir ekran kartı almaktır sizin için yani çok üst düzey anakartlarda ancak bu tarz oyunları oynayabilirsiniz.
    zaten harici ekran kartı almamızın sebebide oyunlar değilmi zaten :)
    Daha düşük gereksinim isteyen daha eski oyunlara yönelebilirsiniz veyahut ucuz birşey ddr2-3 512mb 128bit bir ekran kartı ile hem fazla ücret ödemeden hemde bu tarz oyunları orta düzeyde oynayabilirsiniz.

    Misal Nvidia 9500GT 


    -----------------------------

     

    Hocam bu Dediğinin Olabilir Saol Ama 100 Lira Benım Gıbı Bırı İçin Fazla Gelıyo 50 Filan Yokmu :D


    -----------------------------

    vallahi 50milyona hiç alıpta boşa anakartta yuva filan tüketmeyin derim :)
    2008 yılında aldığım 9500GT kullanıyorum. 2kere BIOS güncellemesi yaptım.


    Cod Black Ops'tan tutun Crysis'e kadar bütün oyunları büyük bir zevkle bitirdim :) 


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    ----------------------------

    vallahi 50milyona hiç alıpta boşa anakartta yuva filan tüketmeyin derim :)
    2008 yılında aldığım 9500GT kullanıyorum. 2kere BIOS güncellemesi yaptım.


    Cod Black Ops'tan tutun Crysis'e kadar bütün oyunları büyük bir zevkle bitirdim :)

    -----------------------------

    Baktım Hocam Özelliklerine Filan Güzel Makına Napalım Biriktirip Alıcaz :D Eywllh Tekrardan


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
Toplam Hit: 812 Toplam Mesaj: 7