folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartım Aşırı Isınıyor



Ekran Kartım Aşırı Isınıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    merhaba arkadaşlar,

    pc de donmalar oluyordu bi ekran kartına bakıtm fan ölmüş fanı değişdirdim termal sürdüm format attım ama hala aşırı derece ısınıyor ev sıcaklıgıda cok fazla değil 25-27 derece felan.bios güncellemesi önerisi geldi bi arkadaşdan daha yapmadım biosdan kaynaklanıyor olabilirmi ki?


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    selamlar

    ekran kartın nedir ve ne işlem yaparken ısınıyor.

    örnek vereyim: gtx 960 a sahibim oyunlarda yük bindiğinde 80 dereceye çıkıyor.

    yüksüz vaziyette durum dediğin gibiyse kartı çıkartıp üstündeki devrelerde şişen, patlayan, lehim atan var mı kontrol et.


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheM4D
    TheM4D's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2016
    Erkek

    NVIDIA PowerMizer'ı kapattıysan açmanı tavsiye ederim eğer kart NVIDIA ise

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Ekran kartı ısınır hocam. Donamalar oluyor ise chkdsk yap yada işlemcinin sogutucu bacaklarını kontrol et. Sıkı tutuyormu gevşekmi diye.

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    teşekkürler arkadaşlar ekran kartı düzeldi herhalde  fanı tam oturmamışdı çok teşekkürler iyi bayramlar.


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
Toplam Hit: 866 Toplam Mesaj: 5
ekran kartı ısınınma problemi