Ekran Kartım Aşırı Isınıyor
-
merhaba arkadaşlar,
pc de donmalar oluyordu bi ekran kartına bakıtm fan ölmüş fanı değişdirdim termal sürdüm format attım ama hala aşırı derece ısınıyor ev sıcaklıgıda cok fazla değil 25-27 derece felan.bios güncellemesi önerisi geldi bi arkadaşdan daha yapmadım biosdan kaynaklanıyor olabilirmi ki?
-
selamlar
ekran kartın nedir ve ne işlem yaparken ısınıyor.
örnek vereyim: gtx 960 a sahibim oyunlarda yük bindiğinde 80 dereceye çıkıyor.
yüksüz vaziyette durum dediğin gibiyse kartı çıkartıp üstündeki devrelerde şişen, patlayan, lehim atan var mı kontrol et.
-
NVIDIA PowerMizer'ı kapattıysan açmanı tavsiye ederim eğer kart NVIDIA ise
-
Ekran kartı ısınır hocam. Donamalar oluyor ise chkdsk yap yada işlemcinin sogutucu bacaklarını kontrol et. Sıkı tutuyormu gevşekmi diye.
-
teşekkürler arkadaşlar ekran kartı düzeldi herhalde fanı tam oturmamışdı çok teşekkürler iyi bayramlar.
