Ekran Kartım Aşırı Isınıyor (Yardım)
-
Arkadaşlar Asus Nvidia GeForce 9600 GT Ekran kartım ve son zamanlarda aşırı ısınıyor bunun nedeni ne olabilir ve ne yapmam gerekir ?
Son ölçülen sıcaklık 61 derece.
Bilgisayarda 1 tane 8 bir tane 12 cm fan var ekran kartının da fanı var ama yine de sıcaklık bu seviyede.
-
ekran kartının normal ısı değerlerinin ne olduğunu biliyormusun neye dayanarak çok ısındığını anladın
-
Oyunlarda kasılmalar başladı.
Bir de daha önce elimle tutardım bir şey olmazdı artık tutamıyorum :D
Oyuna girdim az biraz oynadım 76 oldu normal olduğunu sanmıyorum.
-
ekran kartının fanı toz dolmuş olmasın
-
Ekran kartının fanı tozlandığı için yeterli hava akımı yapamıyordur fan temizliği yaptınmı eğer yaptınsa kartı sök ve GPU macununu yenile.
-
Temizlik yaptığım pek söylenemez muhtemelen bayağı tozlanmıştır 2 yıldan fazla oldu alalı ve hiç temizlik yapamadım desem yeridir. söküp tozunu alsam iyi olacak anlaşılan..
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------
Temizlik yaptığım pek söylenemez muhtemelen bayağı tozlanmıştır 2 yıldan fazla oldu alalı ve hiç temizlik yapamadım desem yeridir. söküp tozunu alsam iyi olacak anlaşılan..
-----------------------------
eğer elin yatkın değilse vede anlamıyorsan GPU fanını sökme sadece elektrik süpürgesi ile tozunu al mutlaka ısı olarak fark edecektir. -
asus 8600 gt silent ekran kartım vardı.Çok severdim kendisini.Bir gün sebep yokken pc açılmadı ve kartımın çalışmadığını anladım.Hiçde belli etmedi kerata anlıcağın kardeş ekran kartlarına lanet olsun. not:içimi döktüm...
-
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------
Temizlik yaptığım pek söylenemez muhtemelen bayağı tozlanmıştır 2 yıldan fazla oldu alalı ve hiç temizlik yapamadım desem yeridir. söküp tozunu alsam iyi olacak anlaşılan..
-----------------------------
eğer elin yatkın değilse vede anlamıyorsan GPU fanını sökme sadece elektrik süpürgesi ile tozunu al mutlaka ısı olarak fark edecektir.
-----------------------------Açamadım zaten tornavida yok evde tam teşekküllü bir temizlik lazım bilgisayarcıya götürsem iyi olur herhalde sağolun bu arada..
