Ekran Kartım Hakkında Yorum Alabilirmiyim
-
meraba arkadaşlar ben ekran kartımı 2gb olarak aldım ama özelliklere bakınca 1 gb olarak görünüyor şu paylaşımlı paylaşımsız olayından mıdır öncelikle bunu açıklarsanız sevinirim ve ekran kartım ne derecede kaliteli onuda yorumlamanızı rica ediyorum
Model : NVIDIA Geforce GT 240M
-
Hocam ekran kartın orta seviye bir ekran kartı.M ibaresinden anladığım kadarıyla laptop ekran kartı.
Oyun oynayacaksan çok yüksek bişeyler bekleme ekran kartından, yeni oyunları 1280x720 gibi çözünürlükte orta-düşük seviyede akıcı oynarsın gibime geliyor.
1-2 gb olayına takılma 2gb olması sana bir avantaj kazandırmaz.2 gb olması paylaşımda olduğunu gösterir ve o da ramden alarak ekran kartı belleği gibi kullanır, pratikte zerre kadar etkisi yok.
-
güzel kart sıfırı 512 olan modelleri 120 tl civarı orta seviye bir kart
-
yorumlar için teşekkürler olay anlaşıldı
-
Bende de GİGABYTE 1 gb 256 bit GDDR5 GTX460 ekran kartı var.
Yorumlarınızı Çizim programlarının renderlarına ve oyunlara göre yaparsanız sevinirim -
NaZi_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bende de GİGABYTE 1 gb 256 bit GDDR5 GTX460 ekran kartı var.
Yorumlarınızı Çizim programlarının renderlarına ve oyunlara göre yaparsanız sevinirim
-----------------------------çizim için aman aman ekran kartı gerekmiyor (benim kullandıklarım en azından) şu anda bende 768 mb ram 128 mb airties ekran kartı (fanı bile çok kule var sadece) ve celeron 2.4 GHz sistem var bu sistem ile cinema 4d de çizim yapabiliyorum kazma kasıntı şeyler yapmasam da oyun dersen ekran kartın bence iyi bir de render sormuşsun render ekran kartından çok işlemci aktif görev yapar diye bilmekteyim
-
hocam onun 1 gb'ı paylaşımlı 1 gb'ı harici.
bende de gt130m var aynı şekilde.zaman zaman benchmark falan alıyorum ama hiç diğer paylaşımlı 1 gb kısmını kullandığını görmedim şimdiye kadar
-
güzel kart. güle güle kullan
