Ekran Kartım(Başlık Biraz Klasik)
-
agalar ben yıllardır çeşitli pclerde footballmanager oynayan biriyim.yıllarca bi sorun çıkmadı ama bu aralar oyundayken sanki tvdeki gibi yayın kesiliyo gibi oluyo ekran.masa üstüne gelincede aynısı oluyo.oyundayken oluyo ama sadece.büyük ihtimal ekran kartıyla ilgili bi sorun ama ilk defa böle bişey gördüm.bildiğin tvdeki yayın kesiliyo gibi ekran titriyo görüntü bozuluyo.bilgisi olan varmıdır?
Toplam Hit: 645 Toplam Mesaj: 1
