Ekran Kartımı Değiştircem Ama Ne Alsam?
-
bende GF6600GT 128mb ekran kartı var anakartım asus p4g8x..
bu ekran kartı bana yetmiyor son model oyunları zornan kasıla kasıla oynuyorum (NFS carbon ve Test drive unlimited buna örnek)
şimdi bu anakart agp olduğu için doğru düzgün ekran kartı bulamadım.. Ati X1950PRO veya TUL X1650 XT almayı düşünüyorum.. önerileriniz neler? .. -
kartı yarın alıcam donanımdan anlayanlar veya bu kartlara sahip olanlar görüşünüzü yazın :(
-
Valla bu saatten sonra alırsanız directx10 destekli olsun diyorlarda kazığıda sokuyorlar bir yandan :)
Toplam Hit: 883 Toplam Mesaj: 3
