Ekran Kartları Hakkında
-
Ekran kartlarının fan kısmı neden aşağı doğru bakar?
-
hocam aşağıdan kastın dışarı doğru mu ekran kartına doğru mu
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam aşağıdan kastın dışarı doğru mu ekran kartına doğru mu
-----------------------------hani anakarta takmadan önce yüzümüze bakıyo anakarta takınca kasanın altına bakıyo ya fan kısmı onu diyom
-
Soğuk hava daha yoğundur kasanın altında kalır ekran kartı fanı da ters olunca alttaki yani soğuk havayı üfler :P(bunu işkembeden salladım yersen)
Sanırım mecburiyetten, AGP&PCI slotlarının alt tarafında boşluk var o yüzdendir. ayrıca nereye baktığının pek de bi önemi olmasa gerek.
-
2 ihtimal var:
1) yukarı baksaydı işlemciden çıkan sıcak havayı direk ekran kartı emerdi buda sağlıklı bir şey olmazdı.
2)benim ekran kartında olduğu gibi yukarı tarafta kuzey köprüsü soğutucusu vardır
http://img10.imageshack.us/img10/3589/ekrankartw.jpg -
terse baksaydı...
1 işlemci fanının alacağı havayı çalardı böylece işlemci ısısını yükseltirdi
2 ısınan hava yükselir... fan aşağıdan yukarıya itiş yapıyo aksi halde ısınan havayı aşağı bastırmaya uğraşırdı.
3 serin hava aşağıda bulunur.. soğuk havayı alarak sıcak kısma doğru üfler.
-
tamamdır anladım olay kuzey köprüsünün soğutma şeysi yüzünden böyle
-
batı konferansı, kuzey köprüsünün milis güçlerince ele geçirildiği yönündeki haberleri yalanladı.yapılan açıklamaya göre...
