Ekran Titreme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ati kullanıuyorum hd 2400 dün oldu titreme hala devam ediyor gözlerimi mahfetti nedir neden kaynaklanır ??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    2 tane çıkışı varsa  vga  ve dvı  ..  Görüntüyü  dvi  dan al çevirici ile vga ya tak. aynı sorun bendede wardı X1600 proda  dvi dan alıp görüntüyü  çevirici ile vga ya takdım düzeldi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    azer bülbülü kapat res çek sonra :D

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ya 3 gün önce tertemizdi.Sonra usb taktım o taraflarda bi oturdum titriyor ben bi anlasam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    hoja bende de yapıyodu titreme ekrana giden kabloyu sök yeniden tak.ondan olabülür :|


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek
    Ekrana yakın manyetik bişey varsa onu uzaklaştır.Hopörler kulaklık felan onları ekrandan uzaklaştır geçer

    Saçma
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    kenny bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ekrana yakın manyetik bişey varsa onu uzaklaştır.Hopörler kulaklık felan onları ekrandan uzaklaştır geçer
    -----------------------------

    herşey normal şimdi bi gazozum var :D oda yapmaz birşey sanıyorum nası gıcık bişey ya bu.Hayır monütörden mi yoksa karttan mı anlayamadım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    hocam arkın monütür de ditriyodu ama onunki elektrikle alakaliydı voltaj mı azmış neymiş ?

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    hocam aynı sorun bendede vardı yapmadıgım sey kalmadı enson ekranın hertz ayarını degıstırdım soun ortadan aklaktı ıtersen bır dene

    Not: denemden once alttakı "bu monıtorun gosteremıyecegı modları sakla"  bolumunu ısaretle sonra dot gıbı kalmayasın :) 

Toplam Hit: 1118 Toplam Mesaj: 9