Ekran Titreme Sorunu
-
ati kullanıuyorum hd 2400 dün oldu titreme hala devam ediyor gözlerimi mahfetti nedir neden kaynaklanır ??
-
2 tane çıkışı varsa vga ve dvı .. Görüntüyü dvi dan al çevirici ile vga ya tak. aynı sorun bendede wardı X1600 proda dvi dan alıp görüntüyü çevirici ile vga ya takdım düzeldi
-
azer bülbülü kapat res çek sonra :D
-
ya 3 gün önce tertemizdi.Sonra usb taktım o taraflarda bi oturdum titriyor ben bi anlasam.
-
hoja bende de yapıyodu titreme ekrana giden kabloyu sök yeniden tak.ondan olabülür :|
-
Ekrana yakın manyetik bişey varsa onu uzaklaştır.Hopörler kulaklık felan onları ekrandan uzaklaştır geçer
-
kenny bunu yazdı:
-----------------------------
Ekrana yakın manyetik bişey varsa onu uzaklaştır.Hopörler kulaklık felan onları ekrandan uzaklaştır geçer
-----------------------------herşey normal şimdi bi gazozum var :D oda yapmaz birşey sanıyorum nası gıcık bişey ya bu.Hayır monütörden mi yoksa karttan mı anlayamadım.
-
hocam arkın monütür de ditriyodu ama onunki elektrikle alakaliydı voltaj mı azmış neymiş ?
-
hocam aynı sorun bendede vardı yapmadıgım sey kalmadı enson ekranın hertz ayarını degıstırdım soun ortadan aklaktı ıtersen bır dene
Not: denemden once alttakı "bu monıtorun gosteremıyecegı modları sakla" bolumunu ısaretle sonra dot gıbı kalmayasın :)
Toplam Hit: 1118 Toplam Mesaj: 9
